Gå til innhold

Oppkast og syreskader på tenner

Anbefalte innlegg

Jeg vet det ikke er bra, men jeg har begynt å kaste opp maten jeg spiser. Lurer på hvordan jeg kan best mulig ta vare på tennene mine på tross av dette? Har fått med meg man ikke skal pusse før etter 1 time. Skylle med fluor? Drikke melk?

Anonymkode: cc23d...b4d

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/476148-oppkast-og-syreskader-p%C3%A5-tenner/
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (45 minutter siden):

Jeg vet det ikke er bra, men jeg har begynt å kaste opp maten jeg spiser. Lurer på hvordan jeg kan best mulig ta vare på tennene mine på tross av dette? Har fått med meg man ikke skal pusse før etter 1 time. Skylle med fluor? Drikke melk?

Anonymkode: cc23d...b4d

Skyll godt med melk eller spis iskrem.

Du må slutte med dette og gå over til å spise normalt igjen eller finne en annen metode. Jeg holdt på med det der noen måneder og måtte slutte ganske plutselig fordi jeg ved flere tilfeller fikk vondt på en måte som kjentes ut som hjerteinfarkt. Ikke at jeg har hatt det før, men kjentes ikke sunt ut. Så har du det med syreskader og risikoen for å belaste andre med lyden. Selvfølgelig viktigst at du slutter for din egen helse, men hvis du bor med andre kan de i verste fall komme til å høre noe. 

Anonymkode: 70e93...5cd

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...