Gå til innhold

Jeg skjønner ikke

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Tro er en sterk ting. Vi alle tror på noe. Og ville du slipper din tro? Hadde vi vist ting, hadde vi ikke trodd.

Selv forstår jeg godt at man kan trenge en sterk tro å lene seg på. Har sagt at desverre har jeg selv kun meg selv, en tung bør og bære alene.

Vanskelig å si stort mer da alle, trobevegelser er ulike.

Selv har mitt barn en far som var JV, den oppfølgingen de hadde med henne var faktisk utrolig. At jeg ikke trodde var helt greit. De kom på kaffe 1 gang pr mnd i mange år. For å snakke litt om alt og inget.

Barnet har kjærlige besteforeldre som er JV, eneste forskjell på de og mine foreldre er at jule/bursdagsgaver kommer utenom bursdag/jul. 

Anonymkode: 95773...241

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...