Gå til innhold

Er du "mindfull"? Hvordan bli bedre på det?

Anbefalte innlegg

Sokk skrev (1 minutt siden):

Føler det er de samme folka som bare ser individuelle løsninger på strukturelle problemer og tror at alle mennesker har like store forutsetninger for å lykkes og at det bare er ens eget pågangsmot og selvdisiplin som avgjør hvilken hylle man ender på her i livet.

Nå er de på "den andre siden" strengt tatt ikke noe bedre. Bruker "strukturelle problemer" som en unnskyldning for å la være å ta ansvar for sitt eget liv.

Heldigvis finnes det opptil flere andre alternativer for dem som er villig til å grave litt dypere i tilværelsens mysterier.

Fortsetter under...

psykedeliker skrev (1 minutt siden):

Nå er de på "den andre siden" strengt tatt ikke noe bedre. Bruker "strukturelle problemer" som en unnskyldning for å la være å ta ansvar for sitt eget liv.

Heldigvis finnes det opptil flere andre alternativer for dem som er villig til å grave litt dypere i tilværelsens mysterier.

Haha har du laget konto for å reklamere for psykedelika? 

psykedeliker skrev (2 minutter siden):

Som psykedelika? Ellers takk. Psykose here I come - delika. Fenatyl-delika. 

Nei, nå må jeg slutte å tulle, overtrøtt. 

Trinity80 skrev (Akkurat nå):

En liten digresjon, men ble nylig lagt i narkose med propofol og fentanyl og det var helt magisk. Da ble jeg mindful da. Nesten så jeg leter etter muligheter for en ny runde. 😅

Annonse

Sokk skrev (Akkurat nå):

En liten digresjon, men ble nylig lagt i narkose med propofol og fentanyl og det var helt magisk. Da ble jeg mindful da. Nesten så jeg leter etter muligheter for en ny runde. 😅

Ikke si det er du snill. Er så mange dødsfall for tiden med Fentanyl og psykedelika for tiden. Ja, har hatt narkose i mange runder så vet hvordan det føles.

Men klarer ikke helt å kose meg med tanken på grunn av alle liv som går tapt. 

Trinity80 skrev (7 minutter siden):

Ikke si det er du snill. Er så mange dødsfall for tiden med Fentanyl og psykedelika for tiden. Ja, har hatt narkose i mange runder så vet hvordan det føles.

Men klarer ikke helt å kose meg med tanken på grunn av alle liv som går tapt. 

Ja, godt poeng. Mente ikke å bagatellisere opioidepidemien. Eller rusmisbruk for øvrig. 

Annonse

UtakknemligDiva
Trinity80 skrev (19 minutter siden):

Man må ikke få psykose av psykedelika. Jeg har ikke fått det. Røyket igjen sist søndag. Denne gangen var det rent uten tobakk blandet inn. Det er ikke en heftig rus, det jeg kjente mest da var den ekstreme smerten nedover lungene. Det kjentes som det brant. Kjentes ikke så ulikt nikotin.. men den smerten nedover lungene tok nok en del fokus fra rusen. Jeg kjente meg påvirket av noe, men klarer ikke helt å si hvordan det føles. 

Trinity80 skrev (20 minutter siden):

Ikke si det er du snill. Er så mange dødsfall for tiden med Fentanyl og psykedelika for tiden. Ja, har hatt narkose i mange runder så vet hvordan det føles

Fentanyl og opioider har ingenting med psykedelisk filosofi å gjøre, så det kan du bare holde utenfor diskusjonen. Og hvis noen bruker psykedelia feil så er det fordi de som vet hvordan det brukes riktig ikke når ut med kunnskapen sin pga. forfølgelse fra myndighetene og sabotasje fra organiserte kriminelle.

psykedeliker skrev (4 minutter siden):

Fentanyl og opioider har ingenting med psykedelisk filosofi å gjøre, så det kan du bare holde utenfor diskusjonen. Og hvis noen bruker psykedelia feil så er det fordi de som vet hvordan det brukes riktig ikke når ut med kunnskapen sin pga. forfølgelse fra myndighetene og sabotasje fra organiserte kriminelle.

Det du sier stemmer nok ikke. Alt som kan inntaes som piller/ pulver kan inneholde Fenatyl. MDMA og LCD har nylig vist seg å inneholde F.

psykedeliker skrev (16 minutter siden):

Jeg hadde heller ikke tatt råd fra en som henger på psykiatrisk forum for å selge inn psykedelika. Ingen med mental-historikk bør teste psykedelika på egenhånd. Det kan gjøre ens situasjon mye mye verre. Man kan kan teste i klinikker, eller egnede kontrollerte behandlingssteder. Da vet man at man kan få hjelp hvis det kjærer seg. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...