Gå til innhold

Er det psykose som er på vei nå?

Anbefalte innlegg

Har tidligere hatt psykoser. Det dreier seg da ofte om Gud eller djevelen eller begge. Når jeg er frisk er jeg ikke religiøs. Nå har jeg tanker om at Gud straffer meg. Jeg tok et glass vin på en onsdag og da skjedde det noe fælt dagen etter. Fordi Gud straffer meg. Har en så intens følelse at Gud straffer meg for mine feil. Lever i et eget helvette. (Og du, hvis du vet hvem jeg er så bare vit at jeg vet det og at jeg ikke bryr meg om at du ser det). Jeg klarer å se at dette er litt utenom det vanlige, så psykotisk er jeg ikke, men burde jeg øke zyprexa så det ikke utvikler seg mer? 

Anonymkode: 5a1a9...076

Fortsetter under...

Everybody skrev (3 minutter siden):

Hvordan skal vi vite hvem du er?

Jeg tenker på en spesifikk person som vet hvem jeg er på utsiden og som følger med på hva jeg gjør. Vil bare at den personen skal vite at jeg vet og at jeg ikke er redd. 

Annonse

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg tenker på en spesifikk person som vet hvem jeg er på utsiden og som følger med på hva jeg gjør. Vil bare at den personen skal vite at jeg vet og at jeg ikke er redd. 

Følger med på hva du gjør? Vet den personen hvem du er under anonym?

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

En fra dol som vet hvem du er på utsiden? Eller er det andre uten tilknytning til dol? 

En person uten tilknytning til dol. Men som garantert leser dette...

Jeg tror du kan ta det med ro. Det er liten sannsynlighet for at en utenfra kan vite hvem en som skriver anonymt på et forum er. Men hva så om det hadde vært tilfelle? Hva kan skje? 

Annonse

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

En person uten tilknytning til dol. Men som garantert leser dette...

Hvorfor vil personen lese dette hvis han/hun ikke har noen tilknytning til DOL?

Anonymkode: 935c8...154

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hvorfor vil personen lese dette hvis han/hun ikke har noen tilknytning til DOL?

Fordi hen overvåker meg. Både på nett og irl. Det er en del av Guds straff tror jeg. 

Vendi skrev (5 minutter siden):

Jeg tror du kan ta det med ro. Det er liten sannsynlighet for at en utenfra kan vite hvem en som skriver anonymt på et forum er. Men hva så om det hadde vært tilfelle? Hva kan skje? 

Det vil bli brukt mot meg tror jeg. På en eller annen måte. Men det er derfor at jeg skriver at jeg ikke er redd, for å gi hen  mindre makt. 

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Dette er rent psykotiske tanker.

Ok. Grunnen til at jeg opprettet innlegget er jo fordi jeg lurer på om det med Guds straff er litt på kanten tanker. Jeg skal gjøre tiltak! 

Ok. Grunnen til at jeg opprettet innlegget er jo fordi jeg lurer på om det med Guds straff er litt på kanten tanker. Jeg skal gjøre tiltak! 

Lykke til :) 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...