Gå til innhold

Å reagere på å være veldig sliten med uro

Anbefalte innlegg

Er det noen som kjenner seg igjen? Når det blir for mye for hodet og man er utslitt og så ikke «klare» å koble ut, men at man bare blir urolig og mer sliten? Litt som å være overtrøtt nesten…?
Hvordan kan man klare å håndtere slikt?  Blir en ond sirkel der man aldri får hvilt hode på en måte

Anonymkode: 0a20e...d4b

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Er det noen som kjenner seg igjen? Når det blir for mye for hodet og man er utslitt og så ikke «klare» å koble ut, men at man bare blir urolig og mer sliten? Litt som å være overtrøtt nesten…?
Hvordan kan man klare å håndtere slikt?  Blir en ond sirkel der man aldri får hvilt hode på en måte

ja, det er ganske vanlig. Noen har nytte av å slite seg ut rent fysisk

Anonymkode: 216ab...304

AnonymBruker skrev (1 time siden):

ja, det er ganske vanlig. Noen har nytte av å slite seg ut rent fysisk

Ja det gir jo mening. Men jeg opplever egentlig litt at det føles som hodet bare er for fullt og slitent av en eller annen grunn og at også fysisk aktivitet bare «fyller» på mer, akkurat som at hodet ikke klarer prosessere ordentlig. Og så resulterer det i uro. 
hvorfor er det vanlig egentlig?

AnonymBruker skrev (33 minutter siden):

Ja det gir jo mening. Men jeg opplever egentlig litt at det føles som hodet bare er for fullt og slitent av en eller annen grunn og at også fysisk aktivitet bare «fyller» på mer, akkurat som at hodet ikke klarer prosessere ordentlig. Og så resulterer det i uro. 
hvorfor er det vanlig egentlig?

Det kan føles slik ut, men har du forsøkt det?

Annonse

Høres kjent ut. Prøv å stop før du blir oversliten.

lær deg å si nei og sette grenser. 
Jeg kan stå i mye og ha mye på planen, det går fint.. og noen dager etter med f eks ei dårlig natt søvn kan jeg kjenne på indre uro. 

Anonymkode: a8ba6...5d5

AnonymBruker skrev (40 minutter siden):

Høres kjent ut. Prøv å stop før du blir oversliten.

lær deg å si nei og sette grenser. 
Jeg kan stå i mye og ha mye på planen, det går fint.. og noen dager etter med f eks ei dårlig natt søvn kan jeg kjenne på indre uro. 

Anonymkode: a8ba6...5d5

Har gått for langt. Og det er det som er problemet. At systemet har låst seg i intens uro når det egentltig er utslitt. Hvorfor er det slik?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...