Gå til innhold

Hvor mye bruker du på mat i uka?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Trine skrev (4 minutter siden):

Men en måned er ikke 4 uker 😉

Men du sier jo til Utakknemlig Diva at hun bruker 3300,- i MND som er MYE mindre enn det du bruker som er 3400,- i MND... ;)  Se svaret ditt 5-6 hakk lengre opp. ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Det blir vel omtrent det samme?

Anonymkode: d7f04...963

Ja, hvis vi tar Lillemus sitt utgangspunkt, skiller det ca 500 kr. Det har gått litt mer på dagligvarer for dette er kun det jeg har handlet for på Rema og det hender jeg kjøper enkelte ting andre steder. Men uansett, det er ganske stor forskjell på 3300 kr og 3800. Det er nesten en ukeshandel forskjell 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillemus skrev (7 minutter siden):

Men du sier jo til Utakknemlig Diva at hun bruker 3300,- i MND som er MYE mindre enn det du bruker som er 3400,- i MND... ;)  Se svaret ditt 5-6 hakk lengre opp. ;) 

Nei, jeg skrev at jeg i snitt på et år har brukt 800 kr i uka. Nå mistenker jeg dog at jeg er oppe i nærmere 900 kr i uka. Du tar utgangspunkt i 850 kr, som høres fornuftig ut. Feilen kommer i det du ganger 850 med 4 og tror du har månedsforbruket der. Det har du ikke. Omtrent annenhver måned har 5 handleturer. Jeg rundet litt mye opp i svaret til anonym. Men ved nøyaktig regning blir det 3700 kr i mnd. Det er 400 kr mer enn Utakknemlig Diva. Det høres kanskje ikke så mye ut, men det er en halv ukeshandel 🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trine skrev (7 minutter siden):

Ja, hvis vi tar Lillemus sitt utgangspunkt, skiller det ca 500 kr. Det har gått litt mer på dagligvarer for dette er kun det jeg har handlet for på Rema og det hender jeg kjøper enkelte ting andre steder. Men uansett, det er ganske stor forskjell på 3300 kr og 3800. Det er nesten en ukeshandel forskjell 😅

Nja, 850 x 4,3 er 3.655 er blir det ikke så stor forskjell, vel.

Anonymkode: d7f04...963

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Nja, 850 x 4,3 er 3.655 er blir det ikke så stor forskjell, vel.

Anonymkode: d7f04...963

Det nøyaktige tallet kom i svaret til Lillemus 🙂 Det er nærmere 3700. Uansett, det høres ikke mye ut, men akkurat nå er 3-400 kr mye for meg i hvert fall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trine skrev (29 minutter siden):

Nei, jeg skrev at jeg i snitt på et år har brukt 800 kr i uka. Nå mistenker jeg dog at jeg er oppe i nærmere 900 kr i uka. Du tar utgangspunkt i 850 kr, som høres fornuftig ut. Feilen kommer i det du ganger 850 med 4 og tror du har månedsforbruket der. Det har du ikke. Omtrent annenhver måned har 5 handleturer. Jeg rundet litt mye opp i svaret til anonym. Men ved nøyaktig regning blir det 3700 kr i mnd. Det er 400 kr mer enn Utakknemlig Diva. Det høres kanskje ikke så mye ut, men det er en halv ukeshandel 🙂

😂 Jeg gir meg! Jeg trodde jeg regnet nøye og pirkete, men du slår meg glatt og langt ned i støvlene. ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lillemus skrev (7 timer siden):

😂 Jeg gir meg! Jeg trodde jeg regnet nøye og pirkete, men du slår meg glatt og langt ned i støvlene. ;) 

🤣🤣🤣

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
AnonymBruker skrev (På 16.11.2023 den 22.25):

Vi er to personer i husstanden og bruker nærmere 3000 i uka. Er det mye eller lite eller normalt passe? 

Anonymkode: 1d3d1...844

Vi er tre voksne i husstanden, en voksen sønn. Hittil i år har jeg brukt ca 2000 kroner på mat, og mannen har brukt 1300. Det blir ca 2650 pr uke, hvis vi fordeler det på de to ukene vi har kommet til hittil i år. Tror ikke man kan presse det lenger ned egentlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 16.11.2023 den 22.25):

Vi er to personer i husstanden og bruker nærmere 3000 i uka. Er det mye eller lite eller normalt passe? 

Anonymkode: 1d3d1...844

Det var veldig lavt budsjett. Normalen er 6000-, minst 

Anonymkode: eb820...b31

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 16.11.2023 den 22.25):

Vi er to personer i husstanden og bruker nærmere 3000 i uka. Er det mye eller lite eller normalt passe? 

Anonymkode: 1d3d1...844

Vi bruker ca.1500,- i uka. 6000 i måneden-  Er det mye? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...