Gå til innhold

Hva ville du tenkt dersom en pasient oppsøke deg hjemme eller ringte deg som tilfeldig lege/psykolog?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Hva mener du med tilfeldig lege/psykolog? At du ikke er vedkommendes pasient eller?

Anonymkode: 549e2...6f6

Ja bare en tilfeldig. 

Anonymkode: 9319b...402

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Ja bare en tilfeldig. 

Jeg hadde skjønt tanken om du var legens/psykologens pasient, men hvorfor oppsøke en helt tilfeldig lege/psykolog du aldri har hatt noe å gjøre med?

AnonymBruker skrev (32 minutter siden):

Hvor sint ville du blitt da? 

Hvis du tenker på å oppsøke en lege/psykolog/psykiater på privaten ( i hjemmet)så syns jeg det er langt over streken og uakseptabelt. Men jeg misforsto gjerne hva du mente

Anonymkode: 2bcb9...5f1

Annonse

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg hadde skjønt tanken om du var legens/psykologens pasient, men hvorfor oppsøke en helt tilfeldig lege/psykolog du aldri har hatt noe å gjøre med?

Hvorfor? Fordi jeg trenger noen å snakke med og det må være en lege eller psykolog. 

Hvorfor? Fordi jeg trenger noen å snakke med og det må være en lege eller psykolog. 

da drar man til legevakt som resten av oss gjør

Anonymkode: d5238...85d

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Du ville nok ikke fått noe særlig til samtale med vedkommende. Du skjønner vel selv at du ikke bare kan oppsøke dem selv? Å ta kontakt på jobb telefon er naturligvis greit, men ikke bare ringe på privat telefon eller komme på døren deres. 

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

da drar man til legevakt som resten av oss gjør

Er ikke så akutt da

Er ikke noe hjelp jeg har behov for på legevakten uabsett. Liker ikke å være innlagt på den ekle psykken med de psykopatiske ansatte. 

Du ville nok ikke fått noe særlig til samtale med vedkommende. Du skjønner vel selv at du ikke bare kan oppsøke dem selv? Å ta kontakt på jobb telefon er naturligvis greit, men ikke bare ringe på privat telefon eller komme på døren deres. 

Nei jeg trenger å snakke

Annonse

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Nei jeg trenger å snakke

Tror du fort riskerer å ende opp i arresten i stedet for å få snakke om du oppsøker legen eller psykologen hjemme. 

Anonymkode: 05e9a...60a

AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

Nei jeg trenger å snakke

Den behandleren har du IKKE etter det besøket. Verdt det?

Anonymkode: c93a7...893

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Den behandleren har du IKKE etter det besøket. Verdt det?

Anonymkode: c93a7...893

Jeg har ikke noen behandler uansett? Blir jo bare å ta en tilfeldig da for å snakke

AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Jeg har ikke noen behandler uansett? Blir jo bare å ta en tilfeldig da for å snakke

du vil ikke snakke med legevakt fordi det er ikke akutt. ...men dra hjem til en tilfeldig behandler for å prate? lol

AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Hvorfor tror du vedkommende vil snakke med deg hvis du kommer på privaten til vedkommende?  Eller ringer vedkommende?  Har de ikke rett på privatliv og fritid de også?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...