Gå til innhold

Hvis behandler man går til på poliklinikken blir sykemeldt får man beskjed da med ca hvor lang tid det er forventet at han blir vekke?

Anbefalte innlegg

Hvis behandler man går til på poliklinikken blir sykemeldt får man beskjed da med ca hvor lang tid det er forventet at han blir vekke?

Anonymkode: 418bb...042

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Nei, det tror jeg ikke. Hvis behandler er syk vet man jo ikke hvor lenge det varer. En influense går jo over etter noen uker, men en psykisk knekk/ utbrenthet, annen sykdom kan jo bli langvarig. Og siden arb giver ikke vet årsaken til sykmld. noe de ofte ikke gjør vet man jo ikke hvor lenge folk er syke. Om det viser seg å bli langvarig blir du nok kontaktet av klinikken og får en ny behandler 

Anonymkode: b3436...c37

Takk for svar. Jeg lurer på om behandler kanskje er sykemeldt for jeg ringte torsdag i forrige uke og etterlyste ny time og da sa hun i resepsjonen at behandler hadde vert borte noen dager og var vekke den dagen og, og at jeg skulle få sms med ny time så snart som mulig. Og jeg har ennå ikke hørt noe. Håper virkelig jeg slipper å vente en måned på å få snakke med noen, for jeg trenger det virkelig nå. Jaja, er vel ikke stort jeg kan gjøre med det?

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Takk for svar. Jeg lurer på om behandler kanskje er sykemeldt for jeg ringte torsdag i forrige uke og etterlyste ny time og da sa hun i resepsjonen at behandler hadde vert borte noen dager og var vekke den dagen og, og at jeg skulle få sms med ny time så snart som mulig. Og jeg har ennå ikke hørt noe. Håper virkelig jeg slipper å vente en måned på å få snakke med noen, for jeg trenger det virkelig nå. Jaja, er vel ikke stort jeg kan gjøre med det?

Ringe dps å si du trenger samtale er en begynnelse.

Anonymkode: a402d...f03

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Ringe dps å si du trenger samtale er en begynnelse.

Anonymkode: a402d...f03

Tror du det hjelper å ringe å si det? Jeg bruker uansett litt tid på å bli trygg på ny behandler, så vet ikke om jeg ville fått så mye ut av å snakke med en ukjent?

Annonse

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Tror du det hjelper å ringe å si det? Jeg bruker uansett litt tid på å bli trygg på ny behandler, så vet ikke om jeg ville fått så mye ut av å snakke med en ukjent?

Er litt redd for å være masete. Og som anonym sa over her så får vel ikke arbeidsgiver vite om sykemeldingsgrunn så de i resepsjonen kan vel sikkert ikke svare på hvor lenge behandler blir vekke?

Jo, det er noe du kan gjøre. Ringe poliklinikken og si at du trenger å snakke med en annen behandler/lege. Det fikk jeg råd om av privat behandler ( Jeg går til behandling hos DPS)

Anonymkode: aad6e...398

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...