Gå til innhold

Vil de ha meg til å reise hjem?

Anbefalte innlegg

Hei.

Jeg er innlagt et sted og sliter litt med tilliten til andre mennesker. Dette gjør meg over snittet paranoid og jeg er veldig redd for avvisning. Jeg lurer på om de egentlig vil ha meg som pasient her. Jeg er litt redd de vil ha meg ut og så tør de ikke si det direkte? Jeg føler liksom noen av de ansatte behandler meg litt dårlig og jeg vet ikke helt om det er hodet mitt som er altfor aktivt eller om det faktisk er sånn.. 

Jeg opplever noen ganger at jeg blir glemt eller at noen bruker hersketeknikker på meg. Samtidig har jeg også lest at det er normalt til en viss grad. Kanskje oppfører jeg meg på en sånn måte at de føler de må bruke hersketeknikker? Jeg her sosial angst og sliter med å se på de jeg snakker med. Kan det tenkes at de tror jeg driver med hersketeknikker og at de gjør det tilbake litt for å sette meg på plass? 

Er jeg veldig paranoid som tenker sånn som dette? 

Anonymkode: 54613...e2a

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/476255-vil-de-ha-meg-til-%C3%A5-reise-hjem/
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Hei.

Jeg er innlagt et sted og sliter litt med tilliten til andre mennesker. Dette gjør meg over snittet paranoid og jeg er veldig redd for avvisning. Jeg lurer på om de egentlig vil ha meg som pasient her. Jeg er litt redd de vil ha meg ut og så tør de ikke si det direkte? Jeg føler liksom noen av de ansatte behandler meg litt dårlig og jeg vet ikke helt om det er hodet mitt som er altfor aktivt eller om det faktisk er sånn.. 

Jeg opplever noen ganger at jeg blir glemt eller at noen bruker hersketeknikker på meg. Samtidig har jeg også lest at det er normalt til en viss grad. Kanskje oppfører jeg meg på en sånn måte at de føler de må bruke hersketeknikker? Jeg her sosial angst og sliter med å se på de jeg snakker med. Kan det tenkes at de tror jeg driver med hersketeknikker og at de gjør det tilbake litt for å sette meg på plass? 

Er jeg veldig paranoid som tenker sånn som dette? 

gjør det enklere for deg selv. ikke stol på hodet ditt, stol på at dette er fagpersoner som sier i fra mår du skal hjem.

Anonymkode: 9066b...492

Har du noen eksempler på hvordan du blir behandlet dårlig eller hersketeknikker de ansatte bruker? Jeg vil tro det er som du sier, du er over snittet paranoid og redd for avvisning som gjør at du tolker alt i verste mening. De ansatte sier garantert i fra tydelig om de ikke vil ha deg der.

Anonymkode: d5b82...3a5

AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

gjør det enklere for deg selv. ikke stol på hodet ditt, stol på at dette er fagpersoner som sier i fra mår du skal hjem.

Anonymkode: 9066b...492

Takk for svar
Jeg skal prøve på det😊 

Everybody skrev (12 minutter siden):

Hva er målet med oppholdet ditt der? Hvis de sier at de vil ha deg hjem så sier de i fra. Det du beskriver minner om depresjon og vrangforestillinger.

Takk for svar😊 
Målet er vel å jobbe med selvfølelsen og negative tanker om meg selv. Ja, det kan godt hende det er den lave selvfølelsen som snakker. 

Annonse

De som jobber på slike steder har daglige møter om pasientene i team. Hadde de tenkt at du er frisk nok til å reise hjem hadde de tatt et møte med deg. Legene går ikke rundt å er redd for å ta opp ting med pasienten 

Anonymkode: 84264...fd3

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...