Gå til innhold

Kledde dere av dere foran gamle menn på web am da dere var barn?

Anbefalte innlegg

Det gjorde jeg. Gjorde det flere ganger med en 50-60år gammel mann og noen yngre og. Jeg var 13-15år. Så egentlig er jeg visst blitt voldtatt da. Han ba meg kle av meg og gjøre ting på meg selv. Jeg fikk penger for det da. Det var derfor jeg gjorde det. Lurer på hvor vanlig det er? Har egentlig en følelse av at det er mange unge som gjør det. 

Anonymkode: 73240...595

Fortsetter under...

Nei, men jeg vasket hos en mann i 60-årene (jeg fikk snop og penger for det) da jeg var rundt 10 år. Han ville at jeg skulle sitte i fanget hans og kose. Jeg var veldig redd for hva som ville skje, så jeg turte ikke annet enn å høre etter. Da han etter noen ganger sa at vi skulle gå og legge oss i senga dro jeg derfra. 

Annonse

Nei, hadde ikke webcam heldigvis. Sexchattet med menn på irc fra 12-13 års alder. Aner ikke hvem de var og hvor gamle de var heldigvis. Noen ville gjerne ha bilde og snakke på telefon. Snakket ikke med noen, husker ikke om jeg delte bilde, tror ikke det. 

Anonymkode: e6f58...18b

Husker at jeg fikk en webcam den gangen, husker også at jeg kastet den i søpla etter en uke. Alle menn ville kle av seg og det synes jeg var kvalmende. 

Pappa fant den i søpla og ble skikkelig sint på meg, siden den visstnok var ganske dyr (den gangen). Turte ikke å si den grunnen at jeg lastet den, og tok i mot kjeften jeg fikk😅 Når jeg tenker meg om, så var ikke verden nødvendigvis bedre før. Dritten er bare mer tilgjengelig fordi mennesker er mer tilgjengelig. 

Kashmir skrev (1 time siden):

Det er alt for mye av dette. En kan miste litt troen på mennesker. Og nei, jeg gjorde aldri det. Og ja, du ble utsatt for grove overgrep Hi. 

Det er alt for mye av dette. En kan miste litt troen på mennesker. Og nei, jeg gjorde aldri det. Og ja, du ble utsatt for grove overgrep Hi. 

Syns det var litt voldsomt å kalle det jeg opplevde for både traumer og grove overgrep. Jeg gjorde det jo frivillig. Selvom jeg husker det var en som skrev at hvis du ikke sender bilde av x også så sier jeg y til foreldra dine/deler videoen til andre elns. Men jeg har aldri hatt noe større problem med dette. Var selvsagt litt redd de/han skulle dele det til andre, men er heldigvis veldig gammelt nå og dårlig kvalitet så er vel neppe noen interesse av slike gamle greier når det fins så mye andre av bedre kvalitet. 

Tok hun skade av det?

Anonymkode: 4c17b...a45

Ikke som barn men som ung voksen, sånn 20 år. Eksperimenterte litt med s/D retningen og møtte dessverre en ti år eldre mann som fikk meg til å tenke at det var en naturlig del av forholdet. Følte at jeg var dårlig på min rolle hvis ikke. Aner ikke om han gjorde opptak, solgte det videre eller hva. Jeg så ikke han under videosamtaler, men han meg. Han krevde også at jeg viste ansiktet...

Hadde Internett som 12-13 åring men kan aldri huske å ha gjort noe slikt. Hadde kanskje noen pirrende chatter etterhvert men ikke mer. 

Anonymkode: 8ca52...ab7

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Det gjorde jeg. Gjorde det flere ganger med en 50-60år gammel mann og noen yngre og. Jeg var 13-15år. Så egentlig er jeg visst blitt voldtatt da. Han ba meg kle av meg og gjøre ting på meg selv. Jeg fikk penger for det da. Det var derfor jeg gjorde det. Lurer på hvor vanlig det er? Har egentlig en følelse av at det er mange unge som gjør det. 

Tror også det dessverre er utbredt. Tenkte du at du ikke kunne slutte når du først hadde begynt eller var det det at du trengte pengene? Hadde du venner som visste om dette? Skjønner godt at dette bringer frem tunge minner :(

Anonymkode: 8ca52...ab7

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...