Gå til innhold

Andre som synes terapi er en pine?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Tror du at du er lei det fordi du tenker over og jobber med de temaene dere har snakket om, så kan det være en del av en prosess du skal gjennom som betyr fremskritt? Eller hva er du lei deg for? Lite mestring i timene? Eller i livet generelt? 

Jeg prøver å gå dit fordi jeg vil komme i balanse og virkelig vil endre noe, men noen ganger kjenner jeg skam over å være for frisk til å være der og oppta plass, andre ganger blir jeg flau over følelsesutbrudd eller at jeg snakker som en foss og virker hektisk (ja. Jeg har lest journal:( ), eller jeg sitter der som et nek og "vet ikke hvordan det går". Dessuten er jeg kanskje lite samarbeidsvillig. Tar ikke til meg råd som å gjøre noe godt for seg selv og den slags. Det synes jeg er tullprat. Også liker jeg ikke ideen om å ta flere medisiner. Føler at hvis jeg ikke vil det, ja da vil jeg egentlig ikke ha det bedre, i deres øyne. Så ja. Det er en pine men sier man nei til videre timer så sier man vel fra seg tilbud om hjelp og kan bare ha det så godt. Bp2 depresjon + eupf (?). 

Anonymkode: 94b26...79f

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...