Gå til innhold

Grovt ansvarsløs adferd.

Anbefalte innlegg

Jo takk, jeg har en sånn «vellykket» eks-venn. Dog fremstår han som mer patetisk jo eldre vi blir. Og det verste med å måtte ta helt avstand var ar jeg mistet nesten alle vennene mine på kjøpet, og han har satt ut rykter om hvordan jeg visstnok egentlig er og hva jeg visstnok skal ha sagt og gjort. Så det var bare å finne seg nytt nettverk for min del. Og de ser jo forsåvidt de dårlige sidene, men lar det gå og unnskylder det. Samtidig er det vanskelig å se alt før man har bestemt seg for å kutte helt og ta skikkelig avstand. For da er man helt ute av manipuleringens klør. Og det er jo en lettelse. 

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (På 21.11.2023 den 13.41):

Kombinasjoner av bipolar, adhd, pf, rus alene kan gi mange av de samme symptomene, uberarbeidede traumer fra tidligere år, depresjon,  +++++

Anonymkode: a2645...e29

Kan slik oppførsel komme av depresjon? Hvordan?

knas skrev (På 22.11.2023 den 12.05):

Jo takk, jeg har en sånn «vellykket» eks-venn. Dog fremstår han som mer patetisk jo eldre vi blir. Og det verste med å måtte ta helt avstand var ar jeg mistet nesten alle vennene mine på kjøpet, og han har satt ut rykter om hvordan jeg visstnok egentlig er og hva jeg visstnok skal ha sagt og gjort. Så det var bare å finne seg nytt nettverk for min del. Og de ser jo forsåvidt de dårlige sidene, men lar det gå og unnskylder det. Samtidig er det vanskelig å se alt før man har bestemt seg for å kutte helt og ta skikkelig avstand. For da er man helt ute av manipuleringens klør. Og det er jo en lettelse. 

Slike tilstander blir mer fremtredende jo eldre man blir? Pf og tilsvarende tenker jeg. Eller så har man ikke tid og energi til andres bullshit lenger jo eldre man blir. 

Annonse

Ingen på nettet kan stille diagnose utifra denne teksten. Er en grunn for at vi har spesialister med lang skolegang til å vurdere slike ting. I tillegg er alle situasjoner komplekse og unike. 

Det er utvilsomt en person som sliter. Tenker barndommen til vedkommende har en del å si for nåtiden 

Anonymkode: b0a62...f8a

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Ingen på nettet kan stille diagnose utifra denne teksten. Er en grunn for at vi har spesialister med lang skolegang til å vurdere slike ting. I tillegg er alle situasjoner komplekse og unike. 

Det er utvilsomt en person som sliter. Tenker barndommen til vedkommende har en del å si for nåtiden 

Anonymkode: b0a62...f8a

Hvem snakker du til?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...