Gå til innhold

Kupton: Har Abilify noen antidepressiv effekt?

Anbefalte innlegg

Jeg sluttet på Abilify for 9 dager siden. Bare 5 mg. Startet på de for ett år siden pga hypomani. Så ble den bare stående. 

De siste dagene har jeg kjent mer på tungsinn igjen og tap av motivasjon slik som å gå tur og trene. 

Jeg tenker i utgangspunktet ikke dette er fordi jeg sluttet på Abilify. For den tar vel ikke depresjonsdymptomer? 

Er vel mer nærliggende at dette kommer av at jeg er veldig lei av å være innlagt og ha så masse folk rundt meg? 

Eller hva tenker du? Kan man reagere depressivt på å slutte med en så liten dose Abilify? 

Jeg har ikke lyst til å fortelle at jeg kjenner på tungsinn og sånt så jeg får ikke spurt om det her. Pluss at det er umulig å få samtale med lege her. Tar flere uker. 

Endret av Glitter

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...