Gå til innhold

Har du noen gang slått noen i voksen alder?

Anbefalte innlegg

Kashmir skrev (10 minutter siden):

Jeg tror jeg uttrykte meg feil. Eller utydelig. Så misforsto jeg.

Jeg mente at å slå DER og DA mer enn én gang er uforståelig for meg. Som i å slå to ganger i samme stund eller banke opp noen. 

Ja det mener jeg og. Men de som slår flere ganger/banker opp noen må jo ha et intenst sinne mot den personen

Anonymkode: 58d60...846

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (21 minutter siden):

Ja det mener jeg og. Men de som slår flere ganger/banker opp noen må jo ha et intenst sinne mot den personen

Det er ingen unnskyldning. 

Sinne er ens eget problem ( vet jeg av erfaring og råd herfra forumet faktisk )

Frykt derimot. Det kan jeg til en viss grad forstå. 

Annonse

Everybody skrev (19 minutter siden):

Slo løs på en medpasient under en innleggelse. Bare i magen og brystet.

Det var fordi han gikk inn på pcen min og sendte bilder til alle vennene mine på facebook.

Det er ikke noe jeg er stolt over, men det klikket for meg fordi han hadde gjort noe tidligere også.

Everybody skrev (9 minutter siden):

Var en som knuste døren til en medpasient til pinneved med bare nevene fordi han stjal en brus😂

Er det ikke ståldører på deres psyk? Er det psykiatrisk i Afrika dere var i? 

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...