GÃ¥ til innhold

Noen som vil skrive med meg?🙂

Anbefalte innlegg

Hei på deg🖤

Jeg tar nok en sjanse nå, så dere som vil skrive med meg, vær rask da🙃hehe

Jeg er anonym her. Men lurer på om det er noen som vil skrive med meg, som en slags brevenn, bare på messenger og mail.

Jeg er kvinne, 49, barnløs men gift. Har slitt psykisk hele livet. Nettopp begynt å få det bedre, gjennom riktigere medisinering og diagnostisering.

Jeg ønsker meg noen jeg kan skrive med det meste om, men det må være en balanse så det ikke blir for mye problempreik, sykdomspreik. Jeg ønsker å skrive, gjerne med en dame på min alder, en som har noen livserfaringer og som skjønner at veldig mye i livet ikke er svart hvitt. Jeg er reflektert og liker en utfordring når jeg diskuterer ulike emner med noen. Dessverre er jeg ufør, men har utdanning. Har katt. Er veldig glad i dyr, er hektet på katter🙂

Jeg har ikke motet til å skrive med nick nå men kanskje du har?

I så fall, så svar på dette innlegget med nick, om du kunne tenkt deg å skrive litt med meg 🙂så tar jeg kontakt med deg.

PS, jeg hører andre si at jeg er snill🩷Jeg ønsker det beste for de fleste.

Anonymkode: 22050...dd0

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/476305-noen-som-vil-skrive-med-meg%F0%9F%99%82/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nå må du ikke tro jeg er en som kommer til å svare på dagen.

Men dele litt og snakke om alt og ingenting tror jeg er godt for alle, innkludert meg.

Er 48, ufør bipolar 1, har mann, katt og to  barn som er voksne og mannen er ikke biologisk far 

Så fremst det ikke blir ett press, men en god ting så er jeg med :)

Endret av sillden
sillden skrev (5 minutter siden):

Nå må du ikke tro jeg er en som kommer til å svare på dagen.

Men dele litt og snakke om alt og ingenting tror jeg er godt for alle, innkludert meg.

Er 48, ufør bipolar 1, har mann, katt og to  barn som er voksne og mannen er ikke biologisk far 

Så fremst det ikke blir ett press, men en god ting så er jeg med :)

Jeg er ikke typen som forventer svar med en gang hele tiden. SÃ¥ det er 0 press! Jeg er ikke alltid like flink selv heller.

Så hyggelig! Tar kontakt med deg på pm😃

AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Det fins mange grupper av typen "vi som er ensomme" på facebook du kan joine

Sikkert lettere å finne noen der

Anonymkode: db81c...050

Jeg er medlem i noen av de. Men jeg er ikke så ensom. Jeg har skrivekløe og det er så hyggelig å bli kjent med nye. Det er veldig trivelig å ha en brevvenn😄og så kan det være ok med noen som kjenner til det å slite litt psykisk. Litt sånn felles erfaringer du vet🩷

AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Det fins mange grupper av typen "vi som er ensomme" på facebook du kan joine

Sikkert lettere å finne noen der

Jeg er ikke komfortabel med å skrive under mitt virkelige navn. Så hadde aldri vært aktuelt for meg. 

Anonymkode: db5f6...5c5

Annonse

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg er medlem i noen av de. Men jeg er ikke så ensom. Jeg har skrivekløe og det er så hyggelig å bli kjent med nye. Det er veldig trivelig å ha en brevvenn😄og så kan det være ok med noen som kjenner til det å slite litt psykisk. Litt sånn felles erfaringer du vet🩷

Sidetmedord har egen bli kjent forum side

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn pÃ¥ siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...