Gå til innhold

Hvordan finne tilbake til seg selv?

Anbefalte innlegg

Ja, hvordan kan man finne tilbake tips seg selv når man sliter og har mistet kontakt med alt av egne følelser og personlighet omtrent? Jeg sliter med å komme meg ut av eget hode, og syns det er så ekkelt å kjenne på. Noen enkle tips for å klare å koble seg på igjen?

Anonymkode: 0f77b...e6b

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/476314-hvordan-finne-tilbake-til-seg-selv/
Del på andre sider

Fortsetter under...

TS, du har startet mange tråder om dette og fått så mange svar. Det er vel kanskje du som startet tråden i morges også? Det er ikke noe her inne som har magisk endret seg fra de forrige trådene du laget, du vil ikke få andre svar her inne enn de du har fått til nå.

Jeg vil sterkt anbefale deg å ta opp disse tankene med din behandler. Hvis du ikke har fått behandler enda, gå til din fastlege og start der.

Anonymkode: 59a83...364

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

TS, du har startet mange tråder om dette og fått så mange svar. Det er vel kanskje du som startet tråden i morges også? Det er ikke noe her inne som har magisk endret seg fra de forrige trådene du laget, du vil ikke få andre svar her inne enn de du har fått til nå.

Jeg vil sterkt anbefale deg å ta opp disse tankene med din behandler. Hvis du ikke har fått behandler enda, gå til din fastlege og start der.

Anonymkode: 59a83...364

Jeg har ikke starta noen tråder om dette nei. 
Men det er vel andre med lignende problemer her inne, så ønsket å starte en egen tråd for å få råd og erfaringer ut fra det jeg skriver her😊

Jeg går til behandling, men opplever at det foreløpig gjør meg verre. 
Tar det selvsagt opp med behandler, men det er nyttig med erfaringsdeling og gode råd, da jeg strever med dette også mellom timene

Anonymkode: 0f77b...e6b

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...