Gå til innhold

Når kommunen henter medisinene dine på apoteket hvordan løser man det med betaling?

Anbefalte innlegg

Når kommunen henter medisinene dine på apoteket hvordan løser man det med betaling? Medisinene er pakket i multidose. Kommunen er ett psykiatrisk team. Jeg vet man normalt får faktura i posten, men jeg har problemer med at posten ikke alltid kommer frem. Så er det mulig å få til sånn automatisk trekk i nettbanken? Eller at jeg får bli med kommunen og hente dem ut og betale der og da?

Anonymkode: cdafd...080

Fortsetter under...

Hvilken apotekkjede?

Du får faktura.

Boots apotek bruker Intrum til fakturering, Vitus Apotek bruker Kredinor til fakturering og Apotek 1 bruker Lowell til fakturering. Alle disse tre selskapene har omnikanal fakturadistribusjon, slik at hvis du har aktivert eFaktura i nettbanken din, så får du fakturaen rett i nettbanken. 

Endret av ISW
ISW skrev (3 minutter siden):

Hvilken apotekkjede?

Du får faktura.

Boots apotek bruker Intrum til fakturering, Vitus Apotek bruker Kredinor til fakturering og Apotek 1 bruker Lowell til fakturering. Alle disse tre selskapene har omnikanal fakturadistribusjon, slik at hvis du har aktivert eFaktura i nettbanken din, så får du fakturaen rett i nettbanken. 

Mener på det er apotek 1. Supert at du hadde så mye info. Da løser det seg nok. Men hvordan får man aktivert efaktura? (Beklager om jeg spør dumt).

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Mener på det er apotek 1. Supert at du hadde så mye info. Da løser det seg nok. Men hvordan får man aktivert efaktura? (Beklager om jeg spør dumt).

Dette gjøres i nettbanken. Nå vet jeg ikke hvilken bank du bruker, men i DNB klikker du på "Dagligbank og lån" ->under fanen "betale og overføre" velger du eFaktura -> slår på "Alltid eFaktura" - da blir fakturaer sendt rett i nettbanken fra alle som tilbyr det.

Hilsen en som hater papirfakturaer :D

ISW skrev (4 minutter siden):

Dette gjøres i nettbanken. Nå vet jeg ikke hvilken bank du bruker, men i DNB klikker du på "Dagligbank og lån" ->under fanen "betale og overføre" velger du eFaktura -> slår på "Alltid eFaktura" - da blir fakturaer sendt rett i nettbanken fra alle som tilbyr det.

Hilsen en som hater papirfakturaer :D

Oj, så supert. Det visste jeg ikke var mulig. Takker for hjelpen 😃

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...