AnonymBruker Skrevet 24. november 2023 Skrevet 24. november 2023 Når kommunen henter medisinene dine på apoteket hvordan løser man det med betaling? Medisinene er pakket i multidose. Kommunen er ett psykiatrisk team. Jeg vet man normalt får faktura i posten, men jeg har problemer med at posten ikke alltid kommer frem. Så er det mulig å få til sånn automatisk trekk i nettbanken? Eller at jeg får bli med kommunen og hente dem ut og betale der og da? Anonymkode: cdafd...080 0 Siter
ISW Skrevet 24. november 2023 Skrevet 24. november 2023 (endret) Hvilken apotekkjede? Du får faktura. Boots apotek bruker Intrum til fakturering, Vitus Apotek bruker Kredinor til fakturering og Apotek 1 bruker Lowell til fakturering. Alle disse tre selskapene har omnikanal fakturadistribusjon, slik at hvis du har aktivert eFaktura i nettbanken din, så får du fakturaen rett i nettbanken. Endret 24. november 2023 av ISW 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 24. november 2023 Skrevet 24. november 2023 ISW skrev (3 minutter siden): Hvilken apotekkjede? Du får faktura. Boots apotek bruker Intrum til fakturering, Vitus Apotek bruker Kredinor til fakturering og Apotek 1 bruker Lowell til fakturering. Alle disse tre selskapene har omnikanal fakturadistribusjon, slik at hvis du har aktivert eFaktura i nettbanken din, så får du fakturaen rett i nettbanken. Mener på det er apotek 1. Supert at du hadde så mye info. Da løser det seg nok. Men hvordan får man aktivert efaktura? (Beklager om jeg spør dumt). Anonymkode: cdafd...080 0 Siter
ISW Skrevet 24. november 2023 Skrevet 24. november 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Mener på det er apotek 1. Supert at du hadde så mye info. Da løser det seg nok. Men hvordan får man aktivert efaktura? (Beklager om jeg spør dumt). Anonymkode: cdafd...080 Dette gjøres i nettbanken. Nå vet jeg ikke hvilken bank du bruker, men i DNB klikker du på "Dagligbank og lån" ->under fanen "betale og overføre" velger du eFaktura -> slår på "Alltid eFaktura" - da blir fakturaer sendt rett i nettbanken fra alle som tilbyr det. Hilsen en som hater papirfakturaer 1 Siter
AnonymBruker Skrevet 24. november 2023 Skrevet 24. november 2023 ISW skrev (4 minutter siden): Dette gjøres i nettbanken. Nå vet jeg ikke hvilken bank du bruker, men i DNB klikker du på "Dagligbank og lån" ->under fanen "betale og overføre" velger du eFaktura -> slår på "Alltid eFaktura" - da blir fakturaer sendt rett i nettbanken fra alle som tilbyr det. Hilsen en som hater papirfakturaer Oj, så supert. Det visste jeg ikke var mulig. Takker for hjelpen 😃 Anonymkode: cdafd...080 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.