AnonymBruker Skrevet 24. november 2023 Skrevet 24. november 2023 Ambulant team lovte meg å ringe ett sted i dag, det var sånn passe viktig. Dette stedet de skulle ringe til stenger 14:30 så jeg sendte nettopp melding til ambulant team og spurte om de hadde fått ringt. Og nå angrer jeg. Har ikke fått svar ennå heller. Nå er de sikkert irriterte/oppgitt over meg? Anonymkode: cad1e...3d8 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 24. november 2023 Skrevet 24. november 2023 Har kjent mye på det samme den siste tiden, egentlig liker jeg ikke å være til bry, men når noe er veldig viktig for en og man nesten er litt desperat så gjør man kanskje sånn. Da tenker jeg at de får tenke hva de vil😊 Anonymkode: 763da...026 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 24. november 2023 Skrevet 24. november 2023 Dette er jobben deres. Håper du klarer å falle til ro med det! Anonymkode: ee90e...369 0 Siter
Kashmir- Skrevet 24. november 2023 Skrevet 24. november 2023 Påminnelser er ikke mas. Hvis du gjentar det flere ganger, ja da er det mer mas. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 24. november 2023 Skrevet 24. november 2023 AnonymBruker skrev (58 minutter siden): Har kjent mye på det samme den siste tiden, egentlig liker jeg ikke å være til bry, men når noe er veldig viktig for en og man nesten er litt desperat så gjør man kanskje sånn. Da tenker jeg at de får tenke hva de vil😊 Anonymkode: 763da...026 Ja, ikke sant. Det er akkurat slik det er for meg også. Anonymkode: cad1e...3d8 0 Siter
Everybody Skrevet 24. november 2023 Skrevet 24. november 2023 Mas så mye dere kan på helsepersonell. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 24. november 2023 Skrevet 24. november 2023 Everybody skrev (5 timer siden): Mas så mye dere kan på helsepersonell. Ok.... Anonymkode: ee90e...369 0 Siter
Everybody Skrevet 24. november 2023 Skrevet 24. november 2023 Det blir en test for å se om de virkelig bryr seg om pasientene og liker jobben sin. Hvis de er tålmodige når pasienten maser så har de bestått. 0 Siter
Everybody Skrevet 24. november 2023 Skrevet 24. november 2023 Man har jo ansatte som bare himler med øynene når pasienten spør om samtaler eller trenger hjelp. 0 Siter
Eva Sofie Skrevet 25. november 2023 Skrevet 25. november 2023 AnonymBruker skrev (19 timer siden): Ambulant team lovte meg å ringe ett sted i dag, det var sånn passe viktig. Dette stedet de skulle ringe til stenger 14:30 så jeg sendte nettopp melding til ambulant team og spurte om de hadde fått ringt. Og nå angrer jeg. Har ikke fått svar ennå heller. Nå er de sikkert irriterte/oppgitt over meg? Anonymkode: cad1e...3d8 Heldigvis er det en stor forskjell på å føle seg til bry og å reelt være til bry. Er det feil å ringe/purre på rørlegger eller elektriker om en trenger akutt reparasjon i heimen og de ikke kommer til avtalt tid? ... Hvorfor er det annerledes når det gjelder en selv og helsehjelp? Jeg tenker sjelden at verken helsepersonell eller rørlegger/elektriker har glemt meg, men at det skjer annet som trenger deres oppmerksomhet. Det betyr ikke at det er greit at jeg glemmes fullstendig. Beklager dårlig eksempel - det er resultat av lite kreativitet 😄 0 Siter
Kayia Skrevet 25. november 2023 Skrevet 25. november 2023 AnonymBruker skrev (På 24.11.2023 den 13.35): Ambulant team lovte meg å ringe ett sted i dag, det var sånn passe viktig. Dette stedet de skulle ringe til stenger 14:30 så jeg sendte nettopp melding til ambulant team og spurte om de hadde fått ringt. Og nå angrer jeg. Har ikke fått svar ennå heller. Nå er de sikkert irriterte/oppgitt over meg? Anonymkode: cad1e...3d8 Jeg syns du skal falle til ro med at gjort er gjort, og det blir ikke annerledes om du bruker mye tid på å gruble på om noen kaaaanskje er irritert på deg. Er det en ting som er sikkert så er det at ting ikke endres ved at du bruker tid og energi på dette, snarere tvert om (iallefall for deg). Kan du kanskje bruke dette til noe konstruktiv, feks agere annerledes neste gang du står i samme situasjon? Du sier jo at det egentlig ikke handlet om noe som var veldig viktig, og kanskje det er derfor du tenker det som masete nå? Kanskje du skal legge deg dét på minnet og øve deg på å utsette behovstilfredstillelse neste gang noe ikke er veldig viktig og kan vente? 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 25. november 2023 Skrevet 25. november 2023 Everybody skrev (19 timer siden): Det blir en test for å se om de virkelig bryr seg om pasientene og liker jobben sin. Hvis de er tålmodige når pasienten maser så har de bestått. Helsepersonell bryr seg om jobben sin. Men så har de kanskje 20 tunge pasienter på ei vakt de skal innom. De er presset og har mange. Så er de bare mennesker de også. Anonymkode: 9e688...8c1 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.