Kashmir- Skrevet 25. november 2023 Del Skrevet 25. november 2023 Jeg prøver å forstå. Ok. Du tenker at å dø vil være greit og kanskje best? Den ser jeg. Men ok. Du tenker ikke på å ta livet ditt. Du planlegger det ikke og vil ikke dø. Jeg var selv deprimert. Tenkte på døden hele tiden en lang periode. Og behandleren min sa : det er jo ikke gode tanker. Takk for ham! En konklusjon, og ingen dramatikk. Og jeg sa nei, det er jo ikke det. Er de farlige tanker? Det er det jeg lurer på? Hvor mye vekt skal en legge på dem? Bør msn heller ha fokus på hvorfor man er lei livet og tilværelsen? Og hva som heller kan gjøres? Jeg tar høyde for at jeg er på bærtur ( ikke første gang 🙃 ) Men fokuset kunne vært : tilværelsen min er helt jævlig. Hva kan jeg gjøre? ( for du vil jo ikke egentlig dø? ) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/476338-ang%C3%A5ende-selvmordstanker/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.