Gå til innhold

Psykiatri på tiktok, hvem er verdt å følge?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Everybody skrev (28 minutter siden):

Takk for tips! Jeg synes søkefunksjonen til tiktok er ganske dårlig. Når jeg søker #mentalhelse eller #psykiskhelse er det mange brukere som ikke kommer opp... Er det bare jeg som gjør noe feil eller?

Anonymkode: 58fe7...443

Jeg har fulgt med på noen få av disse kontoene og jeg merker ihvertfall for min del så er det ikke bra å følge med på kontoer som viser innleggelser, bilder av seg selv inne i ambulanse eller bilde av seg selv på sykehus med EKG etter overdoser. Det bidrar ikke til noe positivt. Det eneste det skaper er en nesten normalisering eller romantisering av det å overdosere, være i ambulanse og være innlagt blant unge mennesker. 

Anonymkode: fbe98...146

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...