Gå til innhold

Kan man som tidligere pasient jobbe på akuttpost eller DPS døgnpost?

Anbefalte innlegg

Om man sliter såpass psykisk at man er mye innlagt over flere år for så å bli bedre og velger å utdanne seg som sykepleier for å jobbe i psykiatrien kan man da jobbe samme sted som man har vært innlagt? 

Anonymkode: ad9c1...301

Fortsetter under...

Er forskjell på dersom du har vært innlagt 1 gang vs dersom du har vært innlagt massevis av ganger tenker jeg. 

Jeg tror ikke arbeidsgiver kommer til å ansette deg dersom hen vet om det. Det fins nok av andre folk. Og syns ikke du det er flaut selv å jobbe sammen med folk som tidligere har vært dine miljøarbeidere og som har lest hele din journal? 

Anonymkode: cdf9b...7a0

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Er forskjell på dersom du har vært innlagt 1 gang vs dersom du har vært innlagt massevis av ganger tenker jeg. 

Jeg tror ikke arbeidsgiver kommer til å ansette deg dersom hen vet om det. Det fins nok av andre folk. Og syns ikke du det er flaut selv å jobbe sammen med folk som tidligere har vært dine miljøarbeidere og som har lest hele din journal? 

Anonymkode: cdf9b...7a0

Det er bare ett tenkt scenario i dette tilfelle. Personlig ville jeg aldri jobbet ett sted jeg hadde vært innlagt, men jeg lurte på om det var mulig dersom en selv ønsker. 

Det kan ikke utelukkes. Det vil bla være vesentlig hvor lang tid det er fra siste innleggelse til du søker jobb. Din adferd under innleggelsene vil også være vesentlig. Har det vært mye utagering, antar jeg at ansettelse er uaktuelt.

kupton skrev (30 minutter siden):

Det kan ikke utelukkes. Det vil bla være vesentlig hvor lang tid det er fra siste innleggelse til du søker jobb. Din adferd under innleggelsene vil også være vesentlig. Har det vært mye utagering, antar jeg at ansettelse er uaktuelt.

Skjønner. Det gir mening.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...