Gå til innhold

Fikk panikanfall, kastet opp og hylgråt og psykiater bare fortsatte timen uten å si noe og lot som ingenting

Anbefalte innlegg

I timen med psykiateren så fikk jeg ett panikkanfall, kastet opp og hylgråt. Hun bare fortsatte uten å si noe og lot som ingenting. Er ikke det litt rart? Eller er det vanlig? Har aldri opplevd det før så... 

Anonymkode: dac51...7d7

Fortsetter under...

Kanskje han trodde du gjorde det for oppmerksomhet eller for å bli sett på som sykere og at han dermed ville gi minst mulig reaksjon på det? 

Anonymkode: 058db...638

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Kanskje han trodde du gjorde det for oppmerksomhet eller for å bli sett på som sykere og at han dermed ville gi minst mulig reaksjon på det? 

Oj, tror du virkelig det? Jeg håper ikke det var behandlers tanker. Det siste jeg vil er å gråte foran andre, hater det.

Veldig spesielt å ikke si noe som helst til deg som pasient, virker kaldt og u- profesjonelt. Jeg hadde spurt neste time, da jeg hadde ønsket å vite hva slags menneske jeg satt min tillit til. 

Anonymkode: ab1a7...c59

Annonse

AnonymBruker skrev (1 time siden):

I timen med psykiateren så fikk jeg ett panikkanfall, kastet opp og hylgråt. Hun bare fortsatte uten å si noe og lot som ingenting. Er ikke det litt rart? Eller er det vanlig? Har aldri opplevd det før så... 

Gikk du ut av kontoret og kastet opp - og når du så kom tilbake så fortsatte timen som før? Eller hvordan foregikk det?

frosken skrev (17 minutter siden):

Gikk du ut av kontoret og kastet opp - og når du så kom tilbake så fortsatte timen som før? Eller hvordan foregikk det?

Nei, kastet opp i en søppelbøtte som sto på kontoret.

AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Nei, kastet opp i en søppelbøtte som sto på kontoret.

Støtter de som foreslår at du snakker med henne om det som skjedde neste time. Kan være at fra hennes perspektiv så ser det ut slik at hun ga deg litt tid til å samle deg og så fortsatte timen. Hun ønsket kanskje å signalisere at det er ok at du er som du er i timene. 

kupton skrev (3 minutter siden):

Hva forventet du at hun skulle gjøre?

Jeg er ikke TS, men om det var meg i den situasjonen hadde jeg forventet et "huff, jeg ser at dette ble vanskelig" eller noe lignende. Å ikke si noe er uprofesjonelt.

Anonymkode: 1fc56...42a

Annonse

kupton skrev (3 minutter siden):

Det samme som henne 🙂

Hvis du hadde trynet i dørstokken på vei inn inn i kontoret så hadde jeg vært helt taus og latet som ingenting 🙂

AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Hvis du hadde trynet i dørstokken på vei inn inn i kontoret så hadde jeg vært helt taus og latet som ingenting 🙂

Det blir noe annet 

Anonymkode: 51340...feb

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...