Everybody Skrevet 25. november 2023 Del Skrevet 25. november 2023 (endret) Går det an å få en egen knapp hvor det kommer opp et bibliotek med gifer når man skal svare i en tråd? Sånn som det er på discord. Endret 25. november 2023 av Everybody 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. november 2023 Del Skrevet 26. november 2023 Everybody skrev (1 time siden): Går det an å få en egen knapp hvor det kommer opp et bibliotek med gifer når man skal svare i en tråd? Sånn som det er på discord. Anonymkode: 48c7a...036 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 26. november 2023 Del Skrevet 26. november 2023 Everybody skrev (9 timer siden): Går det an å få en egen knapp hvor det kommer opp et bibliotek med gifer når man skal svare i en tråd? Sånn som det er på discord. Å svare med gif'er er bare irriterende og virker fort som spam, så det håper jeg ikke det blir! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lady HM Skrevet 26. november 2023 Del Skrevet 26. november 2023 Nei takk! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ekstra Skrevet 26. november 2023 Del Skrevet 26. november 2023 Nei takk 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kayia Skrevet 26. november 2023 Del Skrevet 26. november 2023 Det håper jeg virkelig det ikke gjør. Gif på diskusjonsforum er som latter i begravelse, sikkert et utrykk for følelser men bare rart og malplassert. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ekstra Skrevet 26. november 2023 Del Skrevet 26. november 2023 Kayia skrev (1 minutt siden): Det håper jeg virkelig det ikke gjør. Gif på diskusjonsforum er som latter i begravelse, sikkert et utrykk for følelser men bare rart og malplassert. Latter i en begravelse kan være fint 😊. Men blir kanskje mer humring enn latter. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kayia Skrevet 26. november 2023 Del Skrevet 26. november 2023 (endret) Ekstra skrev (10 minutter siden): Latter i en begravelse kan være fint 😊. Men blir kanskje mer humring enn latter. Jo da, og det kan gif’er være også. Men om latter og gif tar overhånd og blir eneste form for kommunikasjon i begravelse og på diskusjonsforum blir det bare rart syns jeg. Endret 26. november 2023 av Kayia 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ekstra Skrevet 26. november 2023 Del Skrevet 26. november 2023 Kayia skrev (3 minutter siden): Jo da, og det kan gif’er være også. Men om latter og gif tar overhånd og blir eneste form for kommunikasjon i begravelse og på diskusjonsforum blir det bare rart syns jeg. Ja, der var en ganske irriterende gif-bruk her en stund, tror kanskje trådstarter var delaktig der. 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kayia Skrevet 26. november 2023 Del Skrevet 26. november 2023 Ekstra skrev (Akkurat nå): Ja, der var en ganske irriterende gif-bruk her en stund, tror kanskje trådstarter var delaktig der. Det tror jeg også, og det tok jo helt overhånd. På det værste så trådene ut som en dårlig repeterende tegneserie, for folk drev jo og siterte gif med gif vettu hehe. Sier som min sønn, når gæmliser bruker kidsas språk går det ikke alltid så bra… 😅 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Admin Skrevet 26. november 2023 Del Skrevet 26. november 2023 Det er ikke noe er implementerbart pr nå, og heller ikke noe vi ønsker å sette inn i vårt forum. Dette er ett diskusjonsforum for diskusjoner og meningsutvekslinge i skriftlig format, da finnes det andre mer passende steder for å kommuniserer med noen gjennom gif'er, som f.ekd discord eller egne forum for dette. 4 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Everybody Skrevet 28. november 2023 Forfatter Del Skrevet 28. november 2023 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kayia Skrevet 28. november 2023 Del Skrevet 28. november 2023 (endret) Everybody skrev (6 minutter siden): Nedia, men folk opplever det som spam at du bruker gif istedenfor egne ord for å uttrykke hva du mener på et diskusjonsforum. Syns du virkelig at det er så rart da? Endret 28. november 2023 av Kayia 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Everybody Skrevet 28. november 2023 Forfatter Del Skrevet 28. november 2023 Kayia skrev (6 minutter siden): Nedia, men folk opplever det som spam at du bruker gif istedenfor egne ord for å uttrykke hva du mener på et diskusjonsforum. Syns du virkelig at det er så rart da? Gif er passende i noen tilfeller. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kayia Skrevet 28. november 2023 Del Skrevet 28. november 2023 (endret) Everybody skrev (4 minutter siden): Gif er passende i noen tilfeller. Etter mitt syn passer det svært, svært sjelden på dol. Du kan jo godt være uenig i dette, men da må du nok tåle at vi som syns man skal bruke egne formuleringer på et diskusjonsforum ytrer misnøye når du bruker gif Endret 28. november 2023 av Kayia 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.