Gå til innhold

Egen knapp for gifer


Everybody

Anbefalte innlegg

Går det an å få en egen knapp hvor det kommer opp et bibliotek med gifer når man skal svare i en tråd? Sånn som det er på discord.

Endret av Everybody
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Everybody skrev (1 time siden):

Går det an å få en egen knapp hvor det kommer opp et bibliotek med gifer når man skal svare i en tråd? Sånn som det er på discord.

image.thumb.jpeg.f1de0740b1dd7b6877de09d738921d3b.jpeg

Anonymkode: 48c7a...036

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Everybody skrev (9 timer siden):

Går det an å få en egen knapp hvor det kommer opp et bibliotek med gifer når man skal svare i en tråd? Sånn som det er på discord.

Å svare med gif'er er bare irriterende og virker fort som spam, så det håper jeg ikke det blir!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det håper jeg virkelig det ikke gjør. Gif på diskusjonsforum er som latter i begravelse, sikkert et utrykk for følelser men bare rart og malplassert. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kayia skrev (1 minutt siden):

Det håper jeg virkelig det ikke gjør. Gif på diskusjonsforum er som latter i begravelse, sikkert et utrykk for følelser men bare rart og malplassert. 

Latter i en begravelse kan være fint 😊. Men blir kanskje mer humring enn latter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ekstra skrev (10 minutter siden):

Latter i en begravelse kan være fint 😊. Men blir kanskje mer humring enn latter.

Jo da, og det kan gif’er være også. Men om latter og gif tar overhånd og blir eneste form for kommunikasjon i begravelse og på diskusjonsforum blir det bare rart syns jeg. 

Endret av Kayia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kayia skrev (3 minutter siden):

Jo da, og det kan gif’er være også. Men om latter og gif tar overhånd og blir eneste form for kommunikasjon i begravelse og på diskusjonsforum blir det bare rart syns jeg. 

Ja, der var en ganske irriterende gif-bruk her en stund, tror kanskje trådstarter var delaktig der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ekstra skrev (Akkurat nå):

Ja, der var en ganske irriterende gif-bruk her en stund, tror kanskje trådstarter var delaktig der.

Det tror jeg også, og det tok jo helt overhånd. På det værste så trådene ut som en dårlig repeterende tegneserie, for folk drev jo og siterte gif med gif vettu hehe. Sier som min sønn, når gæmliser bruker kidsas språk går det ikke alltid så bra… 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke noe er implementerbart pr nå, og heller ikke noe vi ønsker å sette inn i vårt forum. Dette er ett diskusjonsforum for diskusjoner og meningsutvekslinge i skriftlig format, da finnes det andre mer passende steder for å kommuniserer med noen gjennom gif'er, som f.ekd discord eller egne forum for dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Everybody skrev (6 minutter siden):

Season 2 Episode 20 GIF by The Simpsons

Nedia, men folk opplever det som spam at du bruker gif istedenfor egne ord for å uttrykke hva du mener på et diskusjonsforum. Syns du virkelig at det er så rart da? 

Endret av Kayia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kayia skrev (6 minutter siden):

Nedia, men folk opplever det som spam at du bruker gif istedenfor egne ord for å uttrykke hva du mener på et diskusjonsforum. Syns du virkelig at det er så rart da? 

Gif er passende i noen tilfeller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Everybody skrev (4 minutter siden):

Gif er passende i noen tilfeller.

Etter mitt syn passer det svært, svært sjelden på dol. Du kan jo godt være uenig i dette, men da må du nok tåle at vi som syns man skal bruke egne formuleringer på et diskusjonsforum ytrer misnøye når du bruker gif :) 

Endret av Kayia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...