AnonymBruker Skrevet 25. november 2023 Del Skrevet 25. november 2023 I kveld nådde jeg et nytt bunn nivå. Har manglet apetitt i flere uker og derfor gått ned en del i vekt. Nå varierer det veldig men istedenfor at vektnedgang bare er en bieffekt har det nå blitt det jeg er opptatt av, kanskje det eneste, ila dagen. Har ikke spiseforstyrrelser eller problemer med vekt men under depresjoner har det også skjedd før, etterhvert. Når jeg innser hvor mye jeg har gått ned blir det plutselig til en triumf. Det er også beroligende å på en måte bryte ned kroppen. Går jo ikke ut eller steller meg fint for at andre skal bli imponert akkurat, så er ikke utseende det går på. Ser ut som en skitten heks. Tror det går mye bedre nå enn det gjorde for noen uker siden mtp selve depresjonen, eller er det bare en videreutvikling? Har ikke nedstemthet men er heller en del forvirret over hva jeg skal tenke og hva som er riktig å gjøre, også går det kanskje ikke helt 100% bra med dette nye temaet. I kveld måtte jeg altså rett og slett bli kvitt dagens eneste måltid, da jeg slo opp og fikk et cirka estimat på hvor mange kalorier retten hadde. Det synes jeg er skamfullt selv om ingen vet om det, foruten at jeg skriver her. Det er mange år siden sist det skjedde og var kun en håndfull ganger. Men kjenner at det føles som jeg har sløst bort en hel dag med vektnedgang på kanskje et par hundre gram. Det er ganske håpløst å tenke på, så da må jeg prøve å endre tenkemåte. Men vil ikke endre trenden heller, sånn egentlig. Det er det eneste jeg er skikkelig disiplinert på i dette kaoset. Har ikke noen spørsmål men bare noen tanker. Det er tid til det om natten. Kanskje noen andre har noen erfaringer å dele om den balansegangen? Kanskje i forbindelse med bp2? I andre faser trener jeg mye og er opptatt av å bygge opp kroppen, nå er der motsatt, men musklene ser ut til å være der ennå. Anonymkode: 2336d...581 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/476358-overgang-mellom-lite-appetitt-og-opptatt-av-vekt/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glitter Skrevet 26. november 2023 Del Skrevet 26. november 2023 Det var slik mange år med spiseforstyrrelser startet for meg. Så ville forsøkt å snu på det nå mens du ennå kan. Det er kjipt å bli fanget i det der. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/476358-overgang-mellom-lite-appetitt-og-opptatt-av-vekt/#findComment-4222838 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.