AnonymBruker Skrevet 26. november 2023 Skrevet 26. november 2023 Kan en med paranoid schisofreni og vargforestillinger skade seg selv pga den? Anonymkode: d6b52...81c 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 26. november 2023 Skrevet 26. november 2023 kupton skrev (19 minutter siden): Ja, det kan dessverre skje. Huff. Jeg er så redd for at en som tror hen er Jesus skal henge seg selv på et kors eller skade seg selv. Jeg fulgte ikke med i historietimen, så jeg vet ikke hvordan den prosessen var. Jeg bare håper at hen ikke skader seg selv. Anonymkode: d6b52...81c 0 Siter
kupton Skrevet 26. november 2023 Skrevet 26. november 2023 Egenkorsfestelse mener jeg er en for komplisert handling å gjennomføre. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 26. november 2023 Skrevet 26. november 2023 kupton skrev (6 minutter siden): Egenkorsfestelse mener jeg er en for komplisert handling å gjennomføre. Ja, det er jo sant. Nå ble jeg roligere. Jeg har vært så bekymret den siste tiden fordi hen sier at ting nå skjer. Dvs forvandlingen hen har snakket om i mange år kommer til å skje. Hen sier også at hen er glad i meg og at jeg må forberede meg på å bli berømt. Takk for dine svar. Anonymkode: d6b52...81c 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.