Gå til innhold

Stor arbeidsmengde på jobb og utbrenthet og OCD symptomer ved stress

Anbefalte innlegg

Jeg har fått beskjed av hovedsjefen på jobben om å  jobbe raskt hele tiden. Jeg jobber i matbutikk. Jeg har en del oppgaver på meg på mine stengevakter som jeg sliter med å komme i mål med på hver vakt. Hvis jeg skal gjøre alt så blir det 45 minutter overtid på hver vakt omtrent. Sjefen vil ikke at jeg skal jobbe overtid. Han vil at jeg skal jobbe veldig raskt istedet. Jeg får ocd-symptomer av dette tempoet pg presset. Er det mulig å ta det med lege? Føler lav selvtillit av at sjefen ikke virker forståelig tol at jeg har mye oppgaver å ta meg av som tar litt tid for å få det gjort på en ordentlig og bra måte, uten å skade helsen min. Jeg klarer ikke å kaste varer inn i hyllene i høyt tempo hele dagen. Har mye andre oppgaver som jeg også må ta meg av. 

Noen som har råd til meg? Sjefen ble sint på meg før helgen pga dette. Men jeg har 4 stengevakter i uken og jeg hjelper kollega for å komme i mål med sin stengevakt den dagen jeg har tidlig. Er ganske utbrent og fortvilet.  Lav selvtillit.  

Anonymkode: 71fc7...836

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

har du hørt litt med hvordan de andre på jobb løser problemet?

Anonymkode: cbba0...298

Det er kun meg som har denne typen stengevakt alene. Derfor kan det desverre ikke sammenlignes med noen? For ingen har det problemet. 

AnonymBruker skrev (21 minutter siden):

har du hørt litt med hvordan de andre på jobb løser problemet?

Anonymkode: cbba0...298

Jeg har bestillt legetime for ocd symptomene og utbrentheten.  Får se hva legen sier. Jeg tror at jeg er ganske utbrent pga høyt arbeidspress. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...