Trinity80 Skrevet 26. november 2023 Del Skrevet 26. november 2023 AnonymBruker skrev (31 minutter siden): håper du har rett! Hva da for eksempel kan forsøkes? Jeg opplever at det kun er jeg som kan gjøre noe med dette- ingen kan fikse det, sånn er det jo dessverre med psyken. og det klarer jeg jo ikke. Skulle ønske det var et sår og et plaster.. vanskelig å jobbe mot sitt eget hode😅 Anonymkode: 4225e...e5d Skal svare deg så konkret jeg kan så kan du diskutere med behandler. Dette er ting jeg har forsøkt selv med resultat: - dosejustering - medisinbytte - psykiater og ikke psykolog - bytte strategi eller behandlingsform - forsøke en annen behandler eller at det diskuteres i team hva man kan endre på for å gi bedre resultat Disse tingene jeg nevner krever ikke at du spesifikt skal gjøre noe, men formidle at du har nådd bunnen og trenger bedre resultat av behandlingen for bedre funksjonalitet i livet. Be at behandler skal ta deg på alvor. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/476371-slutte-og-starte-p%C3%A5-ad-igjen/page/2/#findComment-4223051 Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. november 2023 Del Skrevet 26. november 2023 Trinity80 skrev (27 minutter siden): Skal svare deg så konkret jeg kan så kan du diskutere med behandler. Dette er ting jeg har forsøkt selv med resultat: - dosejustering - medisinbytte - psykiater og ikke psykolog - bytte strategi eller behandlingsform - forsøke en annen behandler eller at det diskuteres i team hva man kan endre på for å gi bedre resultat Disse tingene jeg nevner krever ikke at du spesifikt skal gjøre noe, men formidle at du har nådd bunnen og trenger bedre resultat av behandlingen for bedre funksjonalitet i livet. Be at behandler skal ta deg på alvor. Takk☺️ Anonymkode: 4225e...e5d 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/476371-slutte-og-starte-p%C3%A5-ad-igjen/page/2/#findComment-4223065 Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. november 2023 Del Skrevet 27. november 2023 Ts her. Noen med erfaring med remeron, som kan dele erfaring rundt dette med søvnen og virkning generelt. Fikk den for både depresjon og angst. Jeg opplevde at den roet meg ned i starten, følte meg litt bedre og søvnen var god. Etter noen uker syns jeg at jeg ble mer urolig og slik jeg var før jeg startet, sover fortsatt mye på den, men synes det er en ubehagelig urolig søvn samtidig som jeg er helt blacka ut og nesten litt forvirret. Er det mest sannsynlig at det bare er grunntilstanden som egentlig ikke er bedre, eller kan dette skyldes remeron? Ser ikke helt logikken i å føle meg litt bedre for så å bli verre igjen med mindre det er andre grunner til det. Spesielt ille at nettene ikke er bra igjen til tross for at jeg sover mye. Anonymkode: 4225e...e5d 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/476371-slutte-og-starte-p%C3%A5-ad-igjen/page/2/#findComment-4223268 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.