Gå til innhold

Slutte og starte på AD igjen?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (31 minutter siden):

håper du har rett!
Hva da for eksempel kan forsøkes? Jeg opplever at det kun er jeg som kan gjøre noe med dette- ingen kan fikse det, sånn er det jo dessverre med psyken. og det klarer jeg jo ikke. Skulle ønske det var et sår og et plaster.. vanskelig å jobbe mot sitt eget hode😅

Anonymkode: 4225e...e5d

Skal svare deg så konkret jeg kan så kan du diskutere med behandler. Dette er ting jeg har forsøkt selv med resultat:

- dosejustering

- medisinbytte

- psykiater og ikke psykolog

- bytte strategi eller behandlingsform

- forsøke en annen behandler eller at det diskuteres i team hva man kan endre på for å gi bedre resultat

Disse tingene jeg nevner krever ikke at du spesifikt skal gjøre noe, men formidle at du har nådd bunnen og trenger bedre resultat av behandlingen for bedre funksjonalitet i livet. Be at behandler skal ta deg på alvor. 

Fortsetter under...

Trinity80 skrev (27 minutter siden):

Skal svare deg så konkret jeg kan så kan du diskutere med behandler. Dette er ting jeg har forsøkt selv med resultat:

- dosejustering

- medisinbytte

- psykiater og ikke psykolog

- bytte strategi eller behandlingsform

- forsøke en annen behandler eller at det diskuteres i team hva man kan endre på for å gi bedre resultat

Disse tingene jeg nevner krever ikke at du spesifikt skal gjøre noe, men formidle at du har nådd bunnen og trenger bedre resultat av behandlingen for bedre funksjonalitet i livet. Be at behandler skal ta deg på alvor. 

Takk☺️ 

Ts her. Noen med erfaring med remeron, som kan dele erfaring rundt dette med søvnen og virkning generelt. Fikk den for både depresjon og angst. 
Jeg opplevde at den roet meg ned i starten, følte meg litt bedre og søvnen var god. 
Etter noen uker syns jeg at jeg ble mer urolig og slik jeg var før jeg startet, sover fortsatt mye på den, men synes det er en ubehagelig urolig søvn samtidig som jeg er helt blacka ut og nesten litt forvirret. 
Er det mest sannsynlig at det bare er grunntilstanden som egentlig ikke er bedre, eller kan dette skyldes remeron? Ser ikke helt logikken i å føle meg litt bedre for så å bli verre igjen med mindre det er andre grunner til det. Spesielt ille at nettene ikke er bra igjen til tross for at jeg sover mye. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...