Gå til innhold

Selvhatet er sterkt og overveldende, har aldri opplevd å bli elsket

Anbefalte innlegg

Jeg hater meg selv så utrolig mye. Hele tiden. Uansett hva jeg gjør eller tenker. Har egentlig ikke troen på at jeg noen gang kan finne noen som elsker meg. Har aldri opplevd det før heller. Er der fortsatt håp for å finne noen? Eller er det noe  i det at man må elske seg selv før noen andre kan elske en?

Anonymkode: c1909...3d4

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Eller er det noe  i det at man må elske seg selv før noen andre kan elske en?

Ja, slik kan det også sies. En person som bare utstråler negativitet vil ingen ha noe med å gjøre. Men hvorfor hater du deg selv så sterkt?

Endret av psykedeliker
psykedeliker skrev (3 minutter siden):

Ja, slik kan det også sies. En person som bare utstråler negativitet vil ingen ha noe med å gjøre. Men hvorfor hater du deg selv så sterkt?

Skulle ønske jeg klarte å forklare men "det er bare sånn".

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Skulle ønske jeg klarte å forklare men "det er bare sånn".

Dette har jeg vanskelig for å tro på. Alt vi lærer må vi lære av noe eller noen. Det er aldri "bare sånn". Går du til noe behandling for å finne ut av dette?

psykedeliker skrev (3 timer siden):

Er ikke rart ts er negativ dersom hen aldri har opplevd å bli elsket noen gang. Andre folk er negativ for mye mer bagatellmessige problemer enn det. 

Anonymkode: b1e1d...e50

psykedeliker skrev (14 timer siden):

Dette har jeg vanskelig for å tro på. Alt vi lærer må vi lære av noe eller noen. Det er aldri "bare sånn". Går du til noe behandling for å finne ut av dette?

Jeg går i behandling men vi har aldri snakket om dette.

Annonse

AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Jeg hater meg selv så utrolig mye. Hele tiden. Uansett hva jeg gjør eller tenker. Har egentlig ikke troen på at jeg noen gang kan finne noen som elsker meg. Har aldri opplevd det før heller. Er der fortsatt håp for å finne noen? Eller er det noe  i det at man må elske seg selv før noen andre kan elske en?

Du må sette ord på hva du mener. Er det ikke noe ved deg selv du syns er positivt? Jeg er også usikker på hva du mener med at ingen har elsket deg. Ingen eller er det kjærester du mener? 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...