Gå til innhold

Gruer meg sånn til å snakke med dem at jeg kjenner meg fysisk dårlig, hvordan holder jeg ut?

Anbefalte innlegg

Jeg får besøk av team kl 18 og jeg gruer meg sånn til å snakke med deg at jeg kjenner meg fysisk dårlig. Da vondt i magen og kvalm. Jeg har det ikke bra psykisk og jeg tenker virkelig være 100% ærlig. Så det er en god del av grunnen til at jeg gruer meg sånn. Det er jo ennå 3 timer til, hvordan holder jeg ut?

Anonymkode: 4e545...ad2

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Hva skal du snakke om? Kan det hjelpe å skrive det ned?

Anonymkode: bcacb...498

Depressivt tankeinnhold og selvmordstanker. Jeg har skrevet det ned alt 🙂

AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Depressivt tankeinnhold og selvmordstanker. Jeg har skrevet det ned alt 🙂

Jeg kan legge til at jeg har bare skrevet ned  punkter, burde jeg ta meg tiden til å skrive mer utfyllende?

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg kan legge til at jeg har bare skrevet ned  punkter, burde jeg ta meg tiden til å skrive mer utfyllende?

Å skrive ned i stikkordsform burde holde. De skal jo stå for en del av samtalen også. 

Annonse

Stormwind skrev (Akkurat nå):

Å skrive ned i stikkordsform burde holde. De skal jo stå for en del av samtalen også. 

Jaok, det er ett poeng. Har tatt to seroquel nå men det hjelper ikke... Jaja, snart bare 2 timer igjen da.

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jaok, det er ett poeng. Har tatt to seroquel nå men det hjelper ikke... Jaja, snart bare 2 timer igjen da.

Det går vel bra:)

Stormwind skrev (2 minutter siden):

Det går vel bra:)

Joda, det er ikke helt absolutt krise. Bare veldig ubehagelig. Men jeg holder ut 🙂

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg får besøk av team kl 18 og jeg gruer meg sånn til å snakke med deg at jeg kjenner meg fysisk dårlig. Da vondt i magen og kvalm. Jeg har det ikke bra psykisk og jeg tenker virkelig være 100% ærlig. Så det er en god del av grunnen til at jeg gruer meg sånn. Det er jo ennå 3 timer til, hvordan holder jeg ut?

Hva er du redd for? De snakker vel med suicidale hver eneste dag så de er nok vant til det. 

Anonymkode: 78ae7...4c5

AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Hva er du redd for? De snakker vel med suicidale hver eneste dag så de er nok vant til det. 

Anonymkode: 78ae7...4c5

Bare det å være ærlig, å ikke helt vite hvordan man blir møtt og hvilken respons man får og om de kanskje ønsker innleggelse (noe jeg ikke ønsker).

AnonymBruker skrev (24 minutter siden):

Bare det å være ærlig, å ikke helt vite hvordan man blir møtt og hvilken respons man får og om de kanskje ønsker innleggelse (noe jeg ikke ønsker).

Tror ikke de tenker innleggelse om du ikke er selvmordstruet?

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Tror ikke de tenker innleggelse om du ikke er selvmordstruet?

Jeg føler jeg er litt på grensen der?

Annonse

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Ja.

Vil bare forklare litt mer utdypende, jeg har planlagt hvordan men jeg har ikke bestemt meg 100% for tid. Det blir mer når jeg ikke klarer mer.

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Vil bare forklare litt mer utdypende, jeg har planlagt hvordan men jeg har ikke bestemt meg 100% for tid. Det blir mer når jeg ikke klarer mer.

Hvordan gikk det?

AnonymBruker skrev (50 minutter siden):

Det gikk greit. 

Fikk du sagt der du ville? Ville de legge deg inn? 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...