AnonymBruker Skrevet 27. november 2023 Del Skrevet 27. november 2023 Hei dere! Har brukt litium noen mnd nå, bruker Litarex i et forsøk på å unngå bivirkninger. Noe som faktisk har fungert. Skjelvinger, mageproblemer og kvalme er ikke like uttalt som på Lithionit. Derfor er jeg veldig fornøyd med Litarex. Ingen tvil om at litium er riktig medisin for meg. Men, nå har jeg plutselig fått intens kløe på kroppen, hovne føtter som også klør. Hovne ankler. Hadde utslett (rød hissig hud som ved allergi, uten nupper), over armer og rygg i går. Dette er noe bedre i dag. Har også veldig diaré, men ingen magesmerter. Føler meg ellers trøtt og sliten. Er dette bivirkninger eller hva i all verden skjer? Veldig slitsomt å klø så voldsomt over alt i hvert fall. Anonymkode: 5e004...dcf 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/476396-plutselig-masse-merkelige-bivirkninger-av-litium/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.