Gå til innhold

Plutselig masse merkelige bivirkninger av litium

Anbefalte innlegg

Hei dere!
 Har brukt litium noen mnd nå, bruker Litarex i et forsøk på å unngå bivirkninger. Noe som faktisk har fungert. Skjelvinger, mageproblemer og kvalme er ikke like uttalt som på Lithionit. Derfor er jeg veldig fornøyd med Litarex. Ingen tvil om at litium er riktig medisin for meg. 
Men, nå har jeg plutselig fått intens kløe på kroppen, hovne føtter som også klør. Hovne ankler. 
Hadde utslett (rød hissig hud som ved allergi, uten nupper), over armer og rygg i går. Dette er noe bedre i dag. Har også veldig diaré, men ingen magesmerter. Føler meg ellers trøtt og sliten. 

Er dette bivirkninger eller hva i all verden skjer? Veldig slitsomt å klø så voldsomt over alt i hvert fall. 

Anonymkode: 5e004...dcf

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...