Gå til innhold

Å begynne på jobb igjen (redusert) har hjulpet meg noen skritt på veien mot bedring (bp2-depresjon).

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

lavender skrev (4 minutter siden):

Ja, absolutt. Jeg forsøker også å ha en ting i uka jeg gleder meg til å gjøre. Eller i alle fall brukte å glede meg over før.

Hvor lenge har du vært deprimert? Jeg har vært i 2 år. På 3.året nå.

Anonymkode: d5206...fd7

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hvor lenge har du vært deprimert? Jeg har vært i 2 år. På 3.året nå.

Akkurat nå er jeg nok "bare" på vei til å bli deprimert. Har hatt mange depresjoner før da, heldigvis ikke så langvarige.

Ja absolutt, det sier seg vel egentlig selv at å bare sitte hjemme og det eneste man ser frem til er dps så blir man aldri bra. Man må ha en jobb å gå til. 

Anonymkode: 43652...96d

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Ja absolutt, det sier seg vel egentlig selv at å bare sitte hjemme og det eneste man ser frem til er dps så blir man aldri bra. Man må ha en jobb å gå til. 

Se frem til DPS? Det har jeg aldri gjort.

Annonse

Jeg var deprimert i 2-3 år og visste ikke det selv. Holdt meg i jobb, men krasjet helt under korona-nedstengningen og tiden etter. Da jeg forstod hva det var, så insisterte jeg på å ikke bli 100% sykmeldt. Det er drepen, selvisolering, ingen motivasjon og ingen krav. 

Heldigvis hjalp dette samt støtte fra lege, psykiater og nettverk. Jobb og rutiner kan være medisin

AnonymBruker skrev (46 minutter siden):

Enig. Jeg sitter fast i denne fella og ser ingen vei ut igjen. 

Anonymkode: fc2c5...8ba

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...