Gå til innhold

Slutte på alt av medisiner for å selvsabotere

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hva er det du er redd for iforbindelse med at du blir bedre? 

Er det fordi at da blir du nødt til å få deg en jobb? 

Fordi du blir avsluttet av DPS og ikke får noen å snakke med lengre? 

Eller annet? Du er jo anonym. 

Anonymkode: 981a9...3d7

AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Hva er det du er redd for iforbindelse med at du blir bedre? 

Er det fordi at da blir du nødt til å få deg en jobb? 

Fordi du blir avsluttet av DPS og ikke får noen å snakke med lengre? 

Eller annet? Du er jo anonym. 

Anonymkode: 981a9...3d7

Jeg fortjener ikke å ha det bra. Samtidig som det å bli friskere er skummelt fordi fallhøyden blir så massiv. Vil heller ha det vondt og trygt. Jeg har forøverig en jobb så det er ikke det, å bli avsluttet på DPS hadde ikke gjort meg noe.

Anonymkode: 28ba5...566

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Jeg fortjener ikke å ha det bra. Samtidig som det å bli friskere er skummelt fordi fallhøyden blir så massiv. Vil heller ha det vondt og trygt. Jeg har forøverig en jobb så det er ikke det, å bli avsluttet på DPS hadde ikke gjort meg noe.

Jeg har hatt det på samme måte. Det vonde ble det trygge. Jeg måtte bare bestemme meg for at nå gidder jeg f*** meg nok og begynne å jobbe mot å bli bedre. Autoseponerte medisiner da jeg var langt nede og ble MYE verre!

Anonymkode: a52b5...e40

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg har hatt det på samme måte. Det vonde ble det trygge. Jeg måtte bare bestemme meg for at nå gidder jeg f*** meg nok og begynne å jobbe mot å bli bedre. Autoseponerte medisiner da jeg var langt nede og ble MYE verre!

Jeg vet at å slutte med medisiner er veldig veldig dumt, men det eneste jeg vil er å ødelegge for meg selv. Det høres jo helt tullete ut, men det er sannheten... 

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg vet at å slutte med medisiner er veldig veldig dumt, men det eneste jeg vil er å ødelegge for meg selv. Det høres jo helt tullete ut, men det er sannheten... 

Du vil angre på det når ting har blitt verre. Jeg har vært mester i selvdestruktivitet så det vet jeg alt om. 

Men noen ganger må man nesten få det ut av systemet for å innse at sånn vil man ikke ha det. Hjelper ikke å si så mye. 

Annonse

Glitter skrev (1 minutt siden):

Du vil angre på det når ting har blitt verre. Jeg har vært mester i selvdestruktivitet så det vet jeg alt om. 

Men noen ganger må man nesten få det ut av systemet for å innse at sånn vil man ikke ha det. Hjelper ikke å si så mye. 

Hvilke selvdestruktive ting har du gjort?

Ja, det er akkurat det. Kanskje jeg bare må slutte og bli dårlig så jeg kan innse det.

AnonymBruker skrev (58 minutter siden):

Hvilke selvdestruktive ting har du gjort?

Ja, det er akkurat det. Kanskje jeg bare må slutte og bli dårlig så jeg kan innse det.

Tror ikke det er vits i å gå unn på nøyaktig hva jeg har gjort. :)

Forhåpentligvis finner du motivasjon til å ikke slutte da. Men jeg tror ikke jeg kan si noe for å endre hva du velger å gjøre egentlig. 

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Det høres ikke tullete ut. Jeg kan relatere iom at jeg har vært der selv. Men det er slik et helvete å bli dårligere! Du fortjener å ha det bra!! Kan du prøve å gjøre noe du likte å gjøre før? Selv om det ikke frister så mye...

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Jeg har fått sånn trang til å ødelegge or meg selv, har fått det for meg at jeg må slutte på alle medisiner.

Hvilken diagnose har du? Vært syk lenge?

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hvilken diagnose har du? Vært syk lenge?

Jeg har bipolar så sånn sett sies det vel at jeg må gå på medisiner livet ut. Har vært syk i 9 år snart.

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Det høres ikke tullete ut. Jeg kan relatere iom at jeg har vært der selv. Men det er slik et helvete å bli dårligere! Du fortjener å ha det bra!! Kan du prøve å gjøre noe du likte å gjøre før? Selv om det ikke frister så mye...

Å, nå ble jeg skikkelig glad, det er så godt å møte forståelse. Jeg skal forsøke.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...