Gå til innhold

Kupton eller andre med erfaring

Anbefalte innlegg

Når man har bp2 men har avsluttet behandling for en tid tilbake, og din lege har opptil 2 mnd ventetid. Kan jeg få spørre her om det er noen stemningsstabiliserende for min bp2 utover Lamictal -som ikke påvirker hukommelsen og generell forvirring?

Anonymkode: 75be3...1bd

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/476413-kupton-eller-andre-med-erfaring/
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Når man har bp2 men har avsluttet behandling for en tid tilbake, og din lege har opptil 2 mnd ventetid. Kan jeg få spørre her om det er noen stemningsstabiliserende for min bp2 utover Lamictal -som ikke påvirker hukommelsen og generell forvirring?

2 mnd ventetid går ikke! Bestill hastetime!

Anonymkode: e9ddc...28e

Annonse

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Merker du kognitive endringer?

Jeg tror at den langvarige depresjonen gjør at jeg har kognitive forandringer. Pluss at jeg har tatt ECT. Tror ikke Litium har gjort noen forskjell.

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Litium hjelper veldig mange.

AnonymBruker skrev (50 minutter siden):

2 mnd ventetid går ikke! Bestill hastetime!

De få gangene jeg har kommet til hastetime, har jeg ikke fått særlig til hjelp. Legen min kan fint lite når det kommer til slike medisiner. En gang jeg spurte han er spørsmål angående magnesium tilskudd fikk jeg beskjed om å gå til en kosttilskudd butikk å spørre. Jeg har satt meg opp på venteliste til ny lege, men det tar tid. 

AnonymBruker skrev (57 minutter siden):

Jeg tror at den langvarige depresjonen gjør at jeg har kognitive forandringer. Pluss at jeg har tatt ECT. Tror ikke Litium har gjort noen forskjell.

Det er trist. Håper du kan bli bedre med tiden. Takk for svar:)

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

De få gangene jeg har kommet til hastetime, har jeg ikke fått særlig til hjelp. Legen min kan fint lite når det kommer til slike medisiner. En gang jeg spurte han er spørsmål angående magnesium tilskudd fikk jeg beskjed om å gå til en kosttilskudd butikk å spørre. Jeg har satt meg opp på venteliste til ny lege, men det tar tid. 

Når man har bipolar så er det rart en lege ber deg spørre på en butikk ang magnesium. 
Du kan bestille time på Ø hjelp, og si det haster. At du er dårlig og trenger lege ang medisinering av lidelsen din.

Anonymkode: 2aad4...d28

AnonymBruker skrev (17 timer siden):

Du spør vanskelig fordi det med bivirkninger er uklart. På den ene side vet jeg om flere medisiner der de aller fleste ikke får de bivirkninger du nevner. På den annen side kjenner jeg ingen medisiner der jeg kan garantere at ingen får nevnte bivirkninger.

Annonse

Når en fastlege ikke har tilstrekkelig kompetanse innenfor et fagfelt er det jo normalt å konferere med noen som har slik kompetanse. Fastleger kan konferere med psykiater på DPS eller med en privat med driftsavtale. Det kan du be fastlegen gjøre. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...