Gå til innhold

Da behandlingen din ble avsluttet ; var du da klar for det?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ikke så lett å utdype annet enn at det i noen tilfeller er uklart om det er behandling eller veiledning som trengs for å løse problemet. Da må man også ta diskusjonen om hva som er sykdom og hva som er normale reaksjoner på unormale livshendelser.

Jeg gikk i behandling i en liten stund, snakk om bare 5 timer, men avsluttet av eget ønske da jeg ikke føler jeg fortjener hjelp og ikke fortjener å ha det bra. Men klarer meg så det går bra

Anonymkode: a2ad3...fea

AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Jeg gikk i behandling i en liten stund, snakk om bare 5 timer, men avsluttet av eget ønske da jeg ikke føler jeg fortjener hjelp og ikke fortjener å ha det bra. Men klarer meg så det går bra

Anonymkode: a2ad3...fea

Huffda. Jeg har vært inne på tanken selv men har valgt å fortsette behandlingen. Hva sa behandler da du ville slutte?

Anonymkode: 9a0eb...2e8

Annonse

Det er jo godt å ha noen å snakke med som kjenner deg og historien din. Men det kommer til et punkt der ting er gjennom snakket og det ikke er mer å snakke om. Men det hjelper lite å snakke om alt som er vondt og vanskelig hvis man ikke får verktøy, og ikke minst- at man jobber mellom timene med det en er blitt anbefalt. Men det er jo ofte ulike problemstillinger og mange som trenger mer/ mindre. 
En skal hvertfall ikke tenke på at man tar opp plassen til en annen. Man skal ta imot den hjelpa man kan få. 

Anonymkode: fbbce...e99

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...