Gå til innhold

Var det teit av meg å sende e-konsultasjon om å øke dosen av seroquel (pga dårlig søvn)?

Anbefalte innlegg

Jeg lurer på, var det teit av meg å sende e-konsultasjon om å øke dosen av seroquel (pga dårlig søvn)? Jeg har tidligere tatt over dobbelt dose av den jeg står på uten å spørre og han vet det. Ville bare gjøre det riktig denne gangen.

Anonymkode: ac17a...07b

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Det var ikke teit i det hele tatt.

Anonymkode: c6092...d00

Det var bra, tenkte kanskje fastlegen synes det var unødvendig? For jeg bruker jo lav dose, så om jeg går opp i dose skulle egentlig ikke ha noe å si liksom.

kupton skrev (9 minutter siden):

Det var absolutt ikke teit.

Så bra. Fikk svar nå. Kan du hjelpe meg å tolke? Svaret er som følger: Overlege spesialist Dr. Ola Nordmann gir oss albuerom til: Seroquel 25 mg x6. (Pasienten selv oppgir å ta mellom 200 og 800 mg daglig, hovedsakelig på kveld). Tenker en og skal ha litt mer is i magen enn å endre på medisinene dine etter en dårlig og 1 mild dårlig nattesøvn. Har du økende plager eller om ting er endret seg så får vi ev. skrive inn til psykiaterene som kan bistå i endringene". 

Jeg har ikke oppgitt å ta 200-800 mg nå, det var gangen før når jeg økte uten å spørre. Mener han at jeg kan maks ta 25 mg x6? Eller mener han at det er greit jeg tar 200-800 mg? Skjønte ikke helt. Beklager om jeg spør dumt.

Annonse

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Det er 25 mg x6 som gjelder. 

Anonymkode: f9f89...c0f

Jaja, jeg får vel bare holde ut da... 

kupton skrev (4 minutter siden):

1. Det menes nok at du skal holde ut mer en En dårlig natt før du øker. 2. Dosen du kan ta er 150mg. 
Slik forstår jeg det. 

Oki. Kjipt, men får håpe det funker med 150 mg denne natta.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...