Gå til innhold

Ikke døm meg for å spørre men

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 52
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• AnonymBruker

38

• psykedeliker

12

• UtakknemligDiva

3

Mest aktive i denne tråden

psykedeliker skrev (Akkurat nå):

Politiet kan nok svare deg på dette. Men sist jeg sjekket var narkotika ulovlig å selge i utgangspunktet.

Blir det ikke veldig rart å ta kontakt med politiet for dette? Kan man være anonym? Ellers så får de jo både vite at jeg planlegger å ta selvmord og kjøpe narkotika.

Anonymkode: 77941...e13

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Blir det ikke veldig rart å ta kontakt med politiet for dette? Kan man være anonym? Ellers så får de jo både vite at jeg planlegger å ta selvmord og kjøpe narkotika.

Jeg mente "man" ikke "jeg".

Annonse

psykedeliker skrev (Akkurat nå):

Det rare er at du planlegger selvmord i utgangspunktet. Hvorfor det egentlig?

Jeg gjør ikke det. Spørsmålet var hypotetisk. Men det blir vel det samme som om noen selger ett tau eller en kniv? Eller blir det ikke det siden narkotika både er ulovlig å selge og kjøpe?

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Jo, det blir veldig rart! 

Anonymkode: dd8c1...9bf

Jeg gjør ikke det. Spørsmålet var hypotetisk. Men det blir vel det samme som om noen selger ett tau eller en kniv? Eller blir det ikke det siden narkotika både er ulovlig å selge og kjøpe?

Tror du Jernia regelmessig blir strafforfulgt? Det er forbudt å selge narkotika uansett hva kjøperen tenker å bruke det til. Det er forbudt å kjøpe også. Ikke kjøp narkotika. 

AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Om man kjøper narkotika for å ta livet sitt kan personen som solgte deg det bli straffet på noe vis? (De visste ikke om planen om selvmord).

Har du noen som kan hjelpe deg med disse tankene?

Anonymkode: e30ca...e46

Tror du Jernia regelmessig blir strafforfulgt? Det er forbudt å selge narkotika uansett hva kjøperen tenker å bruke det til. Det er forbudt å kjøpe også. Ikke kjøp narkotika. 

Nei, det motsatte.

Annonse

Har du noen som kan hjelpe deg med disse tankene?

Nei. Men det går greit med meg, spørsmålet var hypotetisk, siden jeg ikke, om jeg skulle ta selvmord, ville at en person skulle få konsekvenser.

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Nei. Men det går greit med meg, spørsmålet var hypotetisk, siden jeg ikke, om jeg skulle ta selvmord, ville at en person skulle få konsekvenser.

Det høres ikke ut som om det går så greit med deg...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...