Gå til innhold

Ikke døm meg for å spørre men

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (25 minutter siden):

Om man kjøper narkotika for å ta livet sitt kan personen som solgte deg det bli straffet på noe vis? (De visste ikke om planen om selvmord).

Anonymkode: 77941...e13

Selvfølgelig ikke. Tror du Jernia som selger tau blir straffet eller matbutikker som selger poser dersom noen tar livet sitt med det? 

Anonymkode: b2925...3e6

Fortsetter under...

• Svar 52
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• AnonymBruker

38

• psykedeliker

12

• UtakknemligDiva

3

Mest aktive i denne tråden

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Hva konkret er det du strever med/hvilke vonde tanker har du?

Anonymkode: e30ca...e46

Det er mye selvhat, håpløshet, fortvilelse osv. Det har ikke skjedd noe konkret.

psykedeliker skrev (1 minutt siden):

Jeg får IKKE dårlig samvittighet av at du får dårlig samvittighet, hva har du tenkt å gjøre med det?

Det er bra. Er vel ikke stort å gjøre med det?

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Selvfølgelig ikke. Tror du Jernia som selger tau blir straffet eller matbutikker som selger poser dersom noen tar livet sitt med det? 

Nei, jeg tenkte at det var annerledes med narkotika fordi det er ulovlig?

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Nei, jeg tenkte at det var annerledes med narkotika fordi det er ulovlig?

Når man kjøper narkotika kjøper man det gjerne kontant og på gata (om du bor i Oslo ihvertfall) er ingen måte noen kan vite hvem som solgte det til noen. 

Når man kjøper narkotika kjøper man det gjerne kontant og på gata (om du bor i Oslo ihvertfall) er ingen måte noen kan vite hvem som solgte det til noen. 

Men man jo få tak i denne personen/selgeren på en måte? Over sms feks? Og da vil jo politiet finne det ut på den måten?

Annonse

Men man jo få tak i denne personen/selgeren på en måte? Over sms feks? Og da vil jo politiet finne det ut på den måten?

Hvis du noen gang har gått i Oslo (og ikke ser alt for perfekt stelt ut med dress osv) så vet du vel at man blir tilbudt narkotika nesten hvor enn man går i sentrum. 

Hvis du noen gang har gått i Oslo (og ikke ser alt for perfekt stelt ut med dress osv) så vet du vel at man blir tilbudt narkotika nesten hvor enn man går i sentrum. 

Jeg har aldri opplevd det. Men har ikke vært så mye i Oslo da. Men er ikke det litt risikabelt for dem å bare spørre rett ut på den måten? Kan jo være de spør sivilpoliti? Avsporing men lurer veldig.

Jeg har aldri opplevd det. Men har ikke vært så mye i Oslo da. Men er ikke det litt risikabelt for dem å bare spørre rett ut på den måten? Kan jo være de spør sivilpoliti? Avsporing men lurer veldig.

https://www.vg.no/nyheter/innenriks/i/OGEeO/dopflommen-i-oslo-her-faar-vg-nett-over-ti-narkotilbud-paa-under-to-timer

At det er risikabelt det driter de vel i. De tjener mer på å selge. 

https://www.vg.no/nyheter/innenriks/i/OGEeO/dopflommen-i-oslo-her-faar-vg-nett-over-ti-narkotilbud-paa-under-to-timer

At det er risikabelt det driter de vel i. De tjener mer på å selge. 

Åja, helt nytt for meg. Trodde man hadde kontakt med en dealer (er det ikke det det heter?) også avtalte man å møtes.

Annonse

Les noen To Trøtte Typer - blader, så skjønner du...

Aldri hørt om to trøtte typer, merkelige greier. Tror ikke jeg kommer til å kjøpe bladene bare for å finne ut hva du mener, så jeg får vel bare leve i uvisshet.

UtakknemligDiva
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Ja. Jeg tenker også at selv om jeg prøver være anonym så finner de ut hvem jeg er.

De finner deg. Jeg ble ringt av legen min for et par år tilbake fordi noen her inne rapporterte et innlegg fra meg. Kripos finner deg også under anonym. 

UtakknemligDiva skrev (Akkurat nå):

De finner deg. Jeg ble ringt av legen min for et par år tilbake fordi noen her inne rapporterte et innlegg fra meg. Kripos finner deg også under anonym. 

Ja, det gjør de jo. Kan jeg spørre hva du skrev som ble rapportert? Håper ingen rapporterer denne tråden.... 

UtakknemligDiva skrev (4 minutter siden):

Det må i så fall være noe mer som har skjedd enn bare et foruminnlegg. Og Kripos bruker ikke ressurser på slike bagateller, de har bedre ting å gjøre.

Det må i så fall være noe mer som har skjedd enn bare et foruminnlegg. Og Kripos bruker ikke ressurser på slike bagateller, de har bedre ting å gjøre.

Tror du de ville brydd seg om noen rapporterte denne tråden?

psykedeliker skrev (2 minutter siden):

Hva er det å rapportere her?

Bra du ikke ser det. Jeg tenkte bare på plan om å kjøpe narkotika = lovbrudd og snakk om selvmord = bekymring for liv og helse.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...