Gå til innhold

Ikke døm meg for å spørre men

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 52
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• AnonymBruker

38

• psykedeliker

12

• UtakknemligDiva

3

Mest aktive i denne tråden

UtakknemligDiva
psykedeliker skrev (13 minutter siden):

Det må i så fall være noe mer som har skjedd enn bare et foruminnlegg. Og Kripos bruker ikke ressurser på slike bagateller, de har bedre ting å gjøre.

De gjorde tydeligvis det etter mitt innlegg. Jeg er litt nysgjerrig på hvilken bruker her inne det var som rapporterte da. Jeg er ikke sint på vedkommende. Men det må jo virkelig være noen som brydde seg om meg her.

UtakknemligDiva skrev (6 minutter siden):

De gjorde tydeligvis det etter mitt innlegg. Jeg er litt nysgjerrig på hvilken bruker her inne det var som rapporterte da. Jeg er ikke sint på vedkommende. Men det må jo virkelig være noen som brydde seg om meg her.

Hva handlet innlegget om? 

Anonymkode: dd8c1...9bf

Annonse

UtakknemligDiva skrev (6 minutter siden):

Det er vel admin som har meldt i tilfelle, eller gjennom henne. Tror ikke vanlige brukere bare kan melde sånn. 

Anonymkode: 9028d...00b

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Så ett klipp på youtube, holder det? Er ikke så glad i å lese 🙈

Det er innenfor. Men bladene/bøkene er enda bedre!

UtakknemligDiva skrev (3 minutter siden):

De gjorde tydeligvis det etter mitt innlegg.

Kripos etterforsker organisert kriminalitet, så hva er det egentlig du har drevet med?

psykedeliker skrev (Akkurat nå):

Det er innenfor. Men bladene/bøkene er enda bedre!

Kripos etterforsker organisert kriminalitet, så hva er det egentlig du har drevet med?

Ok, tror du de har den på biblioteket?

Jeg lurer også veldig på hva @UtakknemligDiva  har skrevet som gjorde at kripos sporet henne opp... 

Anonymkode: 77941...e13

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg lurer også veldig på hva @UtakknemligDiva  har skrevet som gjorde at kripos sporet henne opp... 

Så klart. Vi har jo skjønt for lenge siden at du jobber i politiet selv. 😜

UtakknemligDiva
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Det er vel admin som har meldt i tilfelle, eller gjennom henne. Tror ikke vanlige brukere bare kan melde sånn. 

Anonymkode: 9028d...00b

Men admin har mest sannsynlig fått beskjed fra en bruker her. 

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...