Gå til innhold

Rapportert til politiet?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

psykedeliker skrev (1 minutt siden):

Jeg venter bare på at politiet knuser døren her med rambukk på grunn av hasjsprøyte-referansen...

Du har litt dårlig humor men du får meg til å le likevel skal jeg innrømme. Eller le er vel en overdrivelse, trekke på smilebåndet blir vel mer korrekt. Hehe.

Anonymkode: 6612f...770

Annonse

Kashmir skrev (Akkurat nå):

Det er nok noen som har blitt rapportert med god grunn. Hvis det er grove hatytringer og trusler. 

Men noen er sprø og rapporterer andre for mye tull. Både til politi, legevakt og barnevern. Det er mye rart som går på to bein. 

Ja, jeg regner med der er flere. Bare lurer på hvor mange.

Det er sant. Har aldri skjedd meg da men.

Annonse

AnonymBruker skrev (24 minutter siden):

En ting jeg lurer på er om de kommer med rambukk og bryter inn døra hvem må betale for ny? Ikke at det spiller så stor rolle men.

Den må du nok betale selv.
Men hvis de kommer, ringer de på først. Da er det bare å lukke opp, så slipper de å bruke rambukk.

Anonymkode: 01053...fe3

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Den må du nok betale selv.
Men hvis de kommer, ringer de på først. Da er det bare å lukke opp, så slipper de å bruke rambukk.

Okej. Ja, altså jeg hadde så klart lukket opp. Det var bare ett tenkt scenario. Ikke at jeg virkelig tror de kommer da, men er litt bekymret likevel. Burde kanskje passe mer på hva jeg skriver?

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Okej. Ja, altså jeg hadde så klart lukket opp. Det var bare ett tenkt scenario. Ikke at jeg virkelig tror de kommer da, men er litt bekymret likevel. Burde kanskje passe mer på hva jeg skriver?

Hvis man er glad i å ødelegge for seg selv og hater seg selv intenst så er vel besøk av purken og ødelagt dør midt i blinken. 

Anonymkode: 16545...b89

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hvis man er glad i å ødelegge for seg selv og hater seg selv intenst så er vel besøk av purken og ødelagt dør midt i blinken. 

Anonymkode: 16545...b89

Må le litt av deg og. Det er jo sant? Men jeg hadde ikke villet provosert det med vilje. Det blir bare for dumt. 

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Tror ikke du har så mye å bekymre deg for. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...