Gå til innhold

Rapportert til politiet?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Haha, seriøst!? Det der gjorde meg nesten litt paranoid. Skummelt sammentreff...

Eller grundig planlegging, whatever rocks your boat!

Når du har rundet noia gamet et par ganger får du et litt annet syn på ting... amerICA!

Endret av psykedeliker

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Tror ikke du har så mye å bekymre deg for. 

Anonymkode: 01053...fe3

Nei, det tror egentlig ikke jeg heller. Men man vet jo aldri helt sikkert. Men jeg skal i alle fall ikke kontakte dem for å stille spørsmål om lovbrudd 😅

Anonymkode: 6612f...770

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Nei, det tror egentlig ikke jeg heller. Men man vet jo aldri helt sikkert. Men jeg skal i alle fall ikke kontakte dem for å stille spørsmål om lovbrudd 😅

Du trenger jo ikke det, du kan bare spørre deg selv. Du er jo sivilpoliti

Anonymkode: 16545...b89

psykedeliker skrev (Akkurat nå):

Eller grundig planlegging, whatever rocks you boat!

Når du har rundet noia gamet et par ganger får du et litt annet syn på ting... amerICA!

Er du fra ett parallelt univers? Jeg ble helt oppriktig litt skremt hehe. Det siste du skrev skjønte jeg ikke?

Annonse

Prøv å google Øyvin blåbærkratt - "Hemmelige språk og tegn" så får du litt å jobbe med.

Han med bloggen xx? Heter han ikke Eirik? Den bloggen er så rar, har aldri skjønt meg på den. Og hvorfor han som skriver den ikke har fått hjelp?

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Han med bloggen xx? Heter han ikke Eirik? Den bloggen er så rar, har aldri skjønt meg på den. Og hvorfor han som skriver den ikke har fått hjelp?

Oj, ble visst sensurert. Det skulle stå j.o.h.n.c.o.n.s. 

Annonse

xx?

Det ble sensurert av forumet når jeg sendte inn svaret. Skulle stå  j.o.h.n.c.o.n.s. Ser ut til at etternavnet hans blir sensurert til blåbærkratt også. Merkelige greier?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...