Gå til innhold

Rapportert til politiet?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Neeei

.bli i køen mener jeg 

Anonymkode: c6452...95c

Altså. "Heng på tråden", ikke legg på tråden. Håper du ikke la på men venter til det er din tur. Det er sikkert pågang allerede sånn utpå natta nå. Visstnok er det kl 4 om natta de fleste føler seg mest ensomme og det skjer en del uheldig. Så du kan regne med litt kø. Men du har vel ikke noe å tape på å vente for å komme igjennom. 

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Altså. "Heng på tråden", ikke legg på tråden. Håper du ikke la på men venter til det er din tur. Det er sikkert pågang allerede sånn utpå natta nå. Visstnok er det kl 4 om natta de fleste føler seg mest ensomme og det skjer en del uheldig. Så du kan regne med litt kø. Men du har vel ikke noe å tape på å vente for å komme igjennom. 

Skjønte det nå hehe. Jeg venter fortsatt... Det er sant jeg ikke har noe å tape. Bare håper jeg klarer være ærlig når jeg får en person å snakke med. Ellers blir det jo vanskelig å hjelpe? Er redd for å begynne å gråte så mye at jeg ikke klarer å snakke også.

Anonymkode: 6612f...770

Annonse

Annonse

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Da venter du til noen svarer. Tror det kan være god for deg å prate med noen.

Anonymkode: 01053...fe3

Ja, det tror jeg også. Er bare redd de skal kontakte politiet, det skjedde en gang før. Ironisk nok... 

psykedeliker skrev (Akkurat nå):

Du kan aldri bli paranoid nok! 🙃

Psykose er noe av det mest jævlige jeg har vært igjennom. Var overbevist om at jeg ble forgiftet og at de skulle tenne på og la meg brenne inne. Heldigvis lenge siden nå da. Men sånn helt alvorlig så merker jeg at jeg begynner å bli litt grenseparanoid (er det noe som heter det?). Jeg synes ting er merkelig og uekte, men innser at det er en syk tanke.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...