Gå til innhold

Hva tenker du om helsepersonell som gjør private ærend i jobbtiden sammen med pasient?

Anbefalte innlegg

Vendi skrev (Akkurat nå):

Ja, det var jo viktig for ham, er ikke vanskelig å forstå det. Men det var veldig kleint å sitte der siden jeg følte at han viste sitt privatliv til meg. Må jo ha vært litt kleint for han også? Jeg satt bare der og turte liksom ikke å gå. Jeg synes han kunne ha sagt at noe viktig hadde oppstått slik at han dessverre ikke kunne gjennomføre timen. Det hadde vært null problem for meg å gå da. Litt skuffende ja, men jeg hadde forstått det. 

Enig. Han måtte ha kommunisert det på forhånd !

Anonymkode: 63be2...f55

Fortsetter under...

Vendi skrev (6 minutter siden):

Ja, det var jo viktig for ham, er ikke vanskelig å forstå det. Men det var veldig kleint å sitte der siden jeg følte at han viste sitt privatliv til meg. Må jo ha vært litt kleint for han også? Jeg satt bare der og turte liksom ikke å gå. Jeg synes han kunne ha sagt at noe viktig hadde oppstått slik at han dessverre ikke kunne gjennomføre timen. Det hadde vært null problem for meg å gå da. Litt skuffende ja, men jeg hadde forstått det. 

Han er en lege, med et helt vanlig liv med de vanlige tingene det fører med seg. Hva var det som var så veldig privat med at han kjøpte hus? Hvilke utålelige sider ved seg selv var det han viste? Moren min er nabo og omgås naboskaplig med fastlegen sin, lite sted og alle kjenner alle, hvordan skulle det fungert om hun skulle blitt så indignert av å kjenne flere sider av legen? Og vica versa for legen? 

Anonymkode: 779c4...65b

Jobbet innen PU i alle år. Var ingen der som ikke elsket å være med på butikk og en kjøretur.

Måtte så klart bruke egen bil.

Nå var det så klart ikke noe som skjedde ofte, og ikke noe som ble utnyttet.

Ved for x boligsalg får man den brukeren som krever minst, og eller kontor, slik man har mulighet til det. Heller ikke noe som skjedde ofte.

Selv har legen fortalt at hjemme er det syke barn, kan tenkes de ringer. Og det var så klart greit.

Anonymkode: e3c7c...650

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...