Gå til innhold

Hva er greia med innleggelser ?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Fant en ro der jeg aldri hadde funnet hjemme. Rom på 15kvm med eget bad kan gjøre underverker. 

Det å måtte yte litt for andre er også en positiv ting. Det at man  har noen å snakke med, man har noen som ser medisiner, ser hele deg over flere uker. 

Gir et bedre tilbud utifra egne behov. Og ikke minst, la de hjemme få en pause.

De ukene jeg var innlagt i fjor ga meg ekstremt mange verktøy å bruke i hverdagen.

Anonymkode: cf203...388

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Fant en ro der jeg aldri hadde funnet hjemme. Rom på 15kvm med eget bad kan gjøre underverker. 

Det å måtte yte litt for andre er også en positiv ting. Det at man  har noen å snakke med, man har noen som ser medisiner, ser hele deg over flere uker. 

Gir et bedre tilbud utifra egne behov. Og ikke minst, la de hjemme få en pause.

De ukene jeg var innlagt i fjor ga meg ekstremt mange verktøy å bruke i hverdagen.

Er det akuttpost du snakker om da? 

Anonymkode: aa7f3...84f

Annonse

AnonymBruker skrev (32 minutter siden):

Var ingen planlagt innleggelse nei. Dps døgn, ble i 3.5 uker.

Kan man bli lagt inn akutt på dps døgn? Det er kanslke bedre behandling der enn på akuttpost?

AnonymBruker skrev (33 minutter siden):

Kan man bli lagt inn akutt på dps døgn? Det er kanslke bedre behandling der enn på akuttpost?

Siden jeg ble det så regner jeg med man kan det ja. Nå trodde jeg det var helt normalt. 

Aldri vært på annet enn akutteamet ( foruten dps, men som vi hadde avsluttet året før), som var de som la meg inn på dps døgn.

AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Siden jeg ble det så regner jeg med man kan det ja. Nå trodde jeg det var helt normalt. 

Aldri vært på annet enn akutteamet ( foruten dps, men som vi hadde avsluttet året før), som var de som la meg inn på dps døgn.

Ja da kan man jo sikkert det, er kanskje ulike fra sted til sted også. 
Men lurte egentlig på om det var noe annerledes enn om man legges inn på akuttpost i flere uker, det kan man jo også

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...