Gå til innhold

Så ufattelig ambivalent til medisiner

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (21 timer siden):

Samme her. Hva jeg tenker om medisiner kommer helt an på  mange ting og varierer. Kan tenke at den medisinen er grunnen til at jeg glemmer, ikke får konsentrert meg osv. Og neste dag ringer jeg til DPS for å høre om jeg kan øke dose tidligere enn planlagt fordi jeg vil ha virkning og ikke har tid til å vente på den... Den tanken har jeg liksom hatt i ti minutter før jeg ringer og legger frem mine veldig gjennomtenkte argumenter🫡

Synes det hjelper å legge i dosett to uker frem i tid og ikke surre med esker hver dag. Tar bare det jeg har lagt for den dagen og tenker ikke mer på det. 

Anonymkode: 8a6d4...a96

Hehe, det er så rart akkurat det der. Skjønner meg ikke på meg selv. Att noe så enkelt kan bli så vanskelig.

Anonymkode: 54842...b96

Fortsetter under...

kupton skrev (10 timer siden):

Ambivalens er ofte et symptom ved depresjon.

Langt i fra her. Er når jeg er normal/på vei opp jeg ikke vil ha medisiner, som deprimert er det jo en reddningsbøye. Når man er normal eller høy er man jo frisk og trenger ikke medisin ( sier hode om man fjerner fornuften).

Anonymkode: a8e8c...ffc

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...