Gå til innhold

Fantaserer om å skade andre.

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Nå tror jeg det er veldig vesentlig hva du betraker som "galt" og "respektløse".

Akkurat når det gjelder det siste, så skurrer det greit i hodet mitt hvis du vil skade de du anser som respektløse... 

Endret av Kashmir

Og folk som er arrogante og nedlatende. Tøffe i trynet. Jeg har for eksempel hatt overordnede og kolleger i jobb sammenheng som jeg har ønsket å skade. Det som har holdt meg igjen er bare de negative konsekvensene det får for meg…

Anonymkode: 1cbf8...846

Har ønsket å skade én person, og det var fordi han gjorde noe alvorlig mot meg for så å terrorisere meg, og tok vekk tryggheten jeg hadde i eget hjem. Samt fortsatte i samme stil med andre jenter. Han sitter nå i fengsel på forvaringsdom. Men det er eneste jeg virkelig har ønsket å skade og forsåvidt planlagt å skade. 

Ellers har jeg daglig plagsomme tvangstanker om å skade andre. Får ubehagelige filmer i hodet mitt og sånt. Men det er på ingen måte slik at jeg faktisk ønsker, eller kommer til å skade de. Det er vel snarere redsel for å skade noen at jeg får de tvangstankene. Jeg aner ikke hvordan bli kvitt de. 

Det framstår for meg TS at du har et slags sinneproblem ettersom din reaksjon på alle negative hendelser/følelser rettet mot andre resulterer i at du har lyst ti å skade de. Kanskje lurt å snakke med noen om dette. 

Jeg har skrevet litt tidligere om hva jeg føler om pedofile. Ettersom jeg ikke vil ha politiet på døra for beskrivelsene skal jeg ikke gjenta det jeg har skrevet før om hva jeg kunne gjort med dem. Ubehagelige bilder å tenke på, men lar seg ikke unngå. 

AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Noen ganger fantaserer jeg om å skade mennesker som har gjort meg noe galt. Eller vert respektløse. Er det normalt?

Anonymkode: 1cbf8...846

Nå skal ikke jeg dømme deg siden jeg har "voldsfantasier" om en viss gruppe selv. Men du virker ha litt lav terskel for det som trigger deg? Det viktigste er uansett at du ikke handler på tankene men lar tankene forbli tanker. 

Anonymkode: eb4ea...e15

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...