Gå til innhold

Storslegge innen søvn. Finnes det en sprøyte?

Anbefalte innlegg

Trenger sårt søvn. 

Lang historie kort. Intens redsel for å sove så medisiner biter ikke helt på kroppen min. Om de gjør det litt men ikke nok til at jeg klarer sove, gjør jeg mye ukontrollert og ubevissst for å holde meg våken😔

Har prøvd imovane, seroquel, vival, Phenergan og den andre allergimedisinen, zyprexa, remeron, minipress, melatonin. Og sikkert enda mer jeg ikke kommer på. 

Jeg trenger å sove for å ikke «vippe over» 😔 Er ikke bipolar eller manisk men kptsd. 

For flere år siden leste jeg om en som fikk en sprøyte for å sove. Hun sov i to døgn og var innlagt da. Tror hun i tillegg fikk apodorm? Hva kan den sprøyten ha vært? 

Finnes det en «storslegge» som knocker meg ut, så jeg ikke mister kontrollen om jeg våkner? 

Anonymkode: 55985...78d

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Finnes det en «storslegge» som knocker meg ut, så jeg ikke mister kontrollen om jeg våkner?

Anestesiavdelingen har sikkert noe som kan hjelpe deg, men jeg har aldri hørt at det har vært gjort. Etter en uke vil jo problemet være det samme.

Takk for svar. Regner med anestesiavdelingen ikke vil hjelpe meg. 

Mener det var en som sa en gang til meg at hun fikk en sprøyte på psykiatrisk som gjorde at hun sov i to døgn. Men kan jo være jeg har misforstått. 

Og ser utfordringen og problemet med at det er kortvarig. Jeg skrev det i natt og man blir (i alle fall jeg) rimelig desperat etter litt søvn da… 

Anonymkode: 55985...78d

Annonse

Den medisinen jeg har brukt som mest ga meg søvn var seldox. Men det var atypisk søvnmønster. Jeg kunne være lys våken og så plutselig bli stuptrøtt og sovne i det momanget hodet traff puta. Somnolens heter det vel. Ikke sikkert ts får den virkningen. Det var ikke lett å styre søvnmønsteret på den pillen.

Anonymkode: e39d1...7f3

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...