AnonymBruker Skrevet 6. desember 2023 Del Skrevet 6. desember 2023 Jeg har fått vite nylig at jeg har personlighetsforstyrrelsen engestelig unnvikende med trekk fra borderline. Er det noen i samme båt? Hvordan har dere som har disse diagnosene eventuelt blitt møtt? Jeg er redd for at dette er noe som skal bli brukt mot meg, om dere forstår? Er jeg paranoid, eller er det en grunn til å tenke sånn? Jeg er redd for at mine følelser ikke skal bli tatt på alvor i psykiatrien, sånn som jeg har følt det litt i oppveksten. Jeg sliter veldig med å stole på min egen dømmekraft for tiden og sliter med å si i fra om vanskelige ting. Jeg er redd for å lage konflikter. Samtidig har jeg fått beskjed om å ta min plass og å si i fra. Men hvordan vet jeg om jeg kan det uten å bli avvist eller bagatellisert? Det er litt sånn at hvis ingen andre kan bekrefte at følelsene mine er reelle, så klarer jeg ikke å stole på meg selv og at jeg har rett i å føle som jeg gjør. Anonymkode: 80361...f14 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/476622-trekk-fra-borderline/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.