Gå til innhold

@glitter ; Hvordan går det i behandlingen din?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei. :)

Det går veldig bra med meg om dagen. Nesten så jeg må jekke meg litt ned. Jeg er stabil psykisk, jeg er snart ferdig i rusbehandling og jeg var hos jobbspesialist i går og vi skal begynne å se etter jobber. Håper på å være i jobb innen mars neste år. 

Så går det av og til litt opp og ned, men ikke på en sykelig måte. 

Glitter skrev (3 timer siden):

Hei. :)

Det går veldig bra med meg om dagen. Nesten så jeg må jekke meg litt ned. Jeg er stabil psykisk, jeg er snart ferdig i rusbehandling og jeg var hos jobbspesialist i går og vi skal begynne å se etter jobber. Håper på å være i jobb innen mars neste år. 

Så går det av og til litt opp og ned, men ikke på en sykelig måte. 

Det er så godt å høre! For en jobb du har gjort! Hvilken type jobb ser du etter og er det lenge siden du sist var i jobb? Jeg har nettopp begynt å jobbe igjen etter 2 års fravær og det gir meg energi (bp2).

Anonymkode: bbf18...560

AnonymBruker skrev (27 minutter siden):

Det er så godt å høre! For en jobb du har gjort! Hvilken type jobb ser du etter og er det lenge siden du sist var i jobb? Jeg har nettopp begynt å jobbe igjen etter 2 års fravær og det gir meg energi (bp2).

Anonymkode: bbf18...560

Takk! 😊 Jeg jobber virkelig hardt om dagen. Jeg tror jeg endelig er klar for å ha det bra. Men har en liten jævel inni meg som prøver å friste meg ja. 

Planen er å begynne i en helsefagarbeiderstilling for å få oppdatert det grunnleggende og etter 6 mnd-1 år gå inn i sykepleierstilling igjen. 

Jeg har ikke jobbet på 7 år. 

Så bra du er i jobb igjen! :)

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...