Gå til innhold

130 av de 190 evakuerte fra Gaza har ikke bostedsadresse i Norge


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Drømmeautomat skrev (2 minutter siden):

Jeg er sikker på at du ligger våken om natta pga. det som foregår i Sudan, men whataboutism-argumenter blir litt billige.

Whataboutism er ditt billige argument 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Drømmeautomat
Osten skrev (2 minutter siden):

Åja, og du ligger nok våken om natta pga det som skjer i alle krigssoner i verden

Og du sover nok godt så lenge det er en araber som dør.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Drømmeautomat skrev (Akkurat nå):

Lær deg ord før du bruker dem.

Vel. Hvem bestemmer hvilke mennesker som har mest verdi i denne verden? Du? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Drømmeautomat skrev (2 minutter siden):

Og du sover nok godt så lenge det er en araber som dør.

Og du koser deg med å tillegge folk tanker og egenskaper. Du har ikke peiling på hva jeg tenker, og ikke bland deg inn i om jeg sover eller ikke. Og det er egentlig komisk, men blir bare tragisk at folk tror de vet best hele tiden, og tror de har enerett på ordene. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Drømmeautomat skrev (7 minutter siden):

Og du sover nok godt så lenge det er en araber som dør.

Jeg trodde du hadde flyttet til Marokko for lenge siden, hva pokker gjør du her ? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 1 måned senere...

Bare  en liten andel av de som kom fra Gaza var norske borgere, men regjeringen lovde ta mot de som kom.

På den annen side flere titusener kommer fra Ukraina, vi har også kvoteflyktninger og de som søker asyl utenom. 

De som er voksne skal i jobb, alle skal ha et sted å bo.  Prisen på boliger går opp pga tilstrømninger ikke uten grunn siden de får kvotert bolig. 

Hvem skal betale alle de nye 10 000 som skal ut i jobb, og hva skal de jobbe med? det er ikke bare å lage jobber. Det må finnes et behov for det også. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I ca 30 år har Palestinerne (hamas) mottat   bistand og  2023 nær 700 MILLIONER til 4.5 millioner mennesker, liten som stor det tilsvare ca 150 000 pr pers liten som stor.  Det ser ut for at de er totalt avhengig av. 

Hva blir pengene brukt til av befolkningen?

En famile på 6 har nær 1 mill i norske kroner der nede, likevel så har de ikke klart noe utover det de har gjort desse årene??

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...