Gå til innhold

Noen ganger kjenner jeg meg usynlig her

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

stjernestøv skrev (8 minutter siden):

Det er en vond følelse, kjenner på det jeg og innimellom. Føler folk er lei av meg her inne. 

ikke bare ta til sg negative røster, men og de positive og vi som setter pris på deg :) (uten oss hadde ikke forumet eksistert)

Anonymkode: cbe9c...d24

Annonse

AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Jeg skriver hovedsakelig med nick, og prøver å delta i samtaler. 

Anonymkode: 3210d...a02

på hvilken måte slipper du folk inn, fremfor å tenke at du står på utsiden. hva gjør du for å slipp folk inn

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

på hvilken måte slipper du folk inn, fremfor å tenke at du står på utsiden. hva gjør du for å slipp folk inn

Jeg skriver helt vanlig. Noen ganger om meg selv, noen ganger til andre. Noen ganger er jeg trøstende og støttende, noen ganger er jeg mer krass, osv. Akkurat det samme de fleste gjør med andre ord. 

Det er vel bare det at folk ikke setter pris på meg og mine bidrag, og det er det jo ikke noe å få gjort noe med. Men jeg tar jo hintet. 

AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Jeg skriver helt vanlig. Noen ganger om meg selv, noen ganger til andre. Noen ganger er jeg trøstende og støttende, noen ganger er jeg mer krass, osv. Akkurat det samme de fleste gjør med andre ord. 

Det er vel bare det at folk ikke setter pris på meg og mine bidrag, og det er det jo ikke noe å få gjort noe med. Men jeg tar jo hintet. 

Høres mer ut som om du er på jakt etter noe som kan bygge opp under egen antakelse.

Annonse

Seriøst.

Jeg tenker at det handler om at mange her har nok med sitt. Deretter har det nok litt å si når på døgnet man skriver. 

Så er det noen som fenger mer enn andre kanskje, og skriver mer "publikumsvennlig"? Noen har jo temaer som interesserer flere og formidler det bra.

Det viktige her er at forumet ikke definerer deg. Det er viktig å ha noen fysiske mennesker i livet sitt. 

Det er nok en del ting som spiller inn her, mer enn at det nødvendigvis er noe galt med noen. 

Jeg syns bare dette ble morsomt akkurat nå, siden jeg tenkte dette selv, går inn på forumet igjen og ser at vi er flere. Akkurat nå 🙂

AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Jeg kjenner på det samme. Jeg føler også at jeg får flere svar når jeg oppretter tråder som anonym enn når jeg skriver med brukernavn, så det styrker bare antagelsene mine.

Anonymkode: 56624...607

Sikkert på at du ikke bare går i bekreftelsesfellen? 

Jeg for min del svarer folk uansett om det er en anonym eller med nick. Jeg kan ikke komme på noen brukere som jeg med vilje gir mindre respons til. Jeg responderer på innlegg som jeg har noe svar å gi. Hvis det er noe jeg ikke kan svare på så svarer jeg jo ikke. Det tror jeg gjelder de fleste på forumet. 

Dette bærer litt for mye preg av fisking for min del. Det er ikke forumets ansvar å bekrefte deg - eller meg. Noen innlegg og tråder får mange svar, noen ikke. Noen liker enkelte brukere, noen misliker andre. Noen bryr seg ikke noe særlig ene eller andre veien.

Slik er det for alle. 

Vhanja skrev (5 minutter siden):

Dette bærer litt for mye preg av fisking for min del. Det er ikke forumets ansvar å bekrefte deg - eller meg. Noen innlegg og tråder får mange svar, noen ikke. Noen liker enkelte brukere, noen misliker andre. Noen bryr seg ikke noe særlig ene eller andre veien.

Slik er det for alle. 

Man kan ikke fiske etter noe som helst bekreftelse som anonym siden ingen vet hvem som står bak. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...